بررسی رابطه تاثیر سبک های مدیریتی با عوامل انگیزشی دربین بازاریابان مطالعه موردی شرکت های بیمه شهرسنندج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه تاثیر سبک های مدیریتی با عوامل انگیزشی دربین بازاریابان مطالعه موردی شرکت های بیمه شهرسنندج دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه تاثیر سبک های مدیریتی با عوامل انگیزشی دربین بازاریابان مطالعه موردی شرکت های بیمه شهرسنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تاثیر سبک های مدیریتی با عوامل انگیزشی دربین بازاریابان مطالعه موردی شرکت های بیمه شهرسنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه تاثیر سبک های مدیریتی با عوامل انگیزشی دربین بازاریابان مطالعه موردی شرکت های بیمه شهرسنندج :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه شرکت های بازرگانی و تولیدی جهت موفقیت دربازار به ابزارهای مختلفی نیازدارند که ازجمله آنها میتوان به کیفیت قیمت بازاریابی و … اشاره کرد بازاریابی بعنوان یکی ازابزارهای قوی شرکت ها جهت موفقیت متاثرا زعوامل متعددی است که دراین تحقیق نقش سبک مدیریت برانگیزه بازاریابان مورد بررسی قرارگرفته است ازنظر روش شناسی این پژوهش ازنوع همبستگی می باشد جامعه اماری پژوهش شامل نمایندگان شرکت های بیمه شهرسنندج و روش نمونه گیری اماری تصادفی بوده است به منظور بررسی سبکهای مدیریت ازنتایج نشان داد که بین سبک مدیریت و انگیزه بازاریابان دربیمه های شهرسنندج رابطه مثبت و مستقیمی وجود دارد و بیشترین رابطه را سبک مدیریت مشارکتی به خوداختصاص داده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.