بررسی رابطه بین بکارگیری دیدگاه یکپارچه مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات برافزایش حفظ مشتری درشرکت های بیمه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین بکارگیری دیدگاه یکپارچه مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات برافزایش حفظ مشتری درشرکت های بیمه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین بکارگیری دیدگاه یکپارچه مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات برافزایش حفظ مشتری درشرکت های بیمه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بکارگیری دیدگاه یکپارچه مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات برافزایش حفظ مشتری درشرکت های بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین بکارگیری دیدگاه یکپارچه مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات برافزایش حفظ مشتری درشرکت های بیمه :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر درراستای شناسایی رابطه بین بکارگیری دیدگاه یکپارچه مدیریت بازاریابی و مدیریت ارتباطات برافزایش حفظ مشتری درشرکت های بیمه کوثر شهرسنندج باروش توصیفی – پیمایشی صورت گرفته است جامعه اماری این پژوهش کلیه مشتریان شرکت های بیمه کوثر درسال ۱۳۹۴ که براساس رابطه کوکران ۲۰۰نفر بصورت تصادفی ساده به عنوان نمونه پژوهش انتخاب و پرسشنامه بین آنان توزیع گردید برای سنجش ارتباط بین متغیرهای پژوهش ازازمون های اماری توصیفی ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون خطی استفاده شده است نتایج ازمون نشان داد که بین ۷بعد از۸بعد دیدگاه یکپارچه ارتباطات ، وفاداری ، رضایت ، اطمینان تعهدجهت گیری استراتژی و فناوری IT باحفظ مشتریان ارتباط اماری معنی دار و مثبت وجود دارد یعنی با بکارگیری دیدگاه یکپارچه حفظ مشتریان دراین شرکت ها افزایش خواهد یافت درمیان این ابعاد رضایت مشتریان بیشترین تاثیر را ازبکارگیری دیدگاه یکپارچه پذیرفته و دانش از بکارگیری این دیدگاه کمترین تاثیر را پذیرفته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.