رابطه بین سبک شناختی مستقل از زمینه با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه ۱۹ شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین سبک شناختی مستقل از زمینه با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه ۱۹ شهر تهران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین سبک شناختی مستقل از زمینه با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه ۱۹ شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین سبک شناختی مستقل از زمینه با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه ۱۹ شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین سبک شناختی مستقل از زمینه با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه ۱۹ شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه بین سبک شناختی مستقل از زمینه با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی در دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه ۱۹ شهر تهران بود. روش پژوهش همبستگی بود. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان منطقه ۱۹ شهر تهران را که تعداد آنها ۸۴۸ نفر بودند که بر اساس جدول مورگان تعداد ۲۶۵ نفر حجم نمونه انتخاب شده است. روش میدانی و به شیوه پرسشنامه است که در این پژوهش از دو ابزار آزمون گروهی تصاویر پنهان ویتکین و پرسشنامه محقق میزان استفاده از شبکه های اجتماعی استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از آمار توصیفی و استنباطی رگرسیون چند متغیره استفاده شد. نتایج نشان داد که بین سبک شناختی مستقل از زمینه با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین سبک شناختی مستقل از زمینه ۶۲/۵ درصد، از واریانس نمره میزان استفاده از شبکه های اجتماعی را در دانش آموزان پیش بینی میکند. میتوان گفت که سبک شناختی مستقل از زمینه میتواند تغییرات میزان استفاده از شبکه های اجتماعی را در دانش آموزان پیش بینی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.