تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهلران در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهلران در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهلران در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهلران در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر تکنولوژی بر پیشرفت تحصیلی و درسی دانش آموزان ابتدایی شهرستان دهلران در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه فناوری اطلاعات و کلیه جنبه های زندگی فردی و اجتماعی تأثیرگذارده و این تأثیرات به سرعت رو به افزایش است. در محیط های مدارس نیز این فناوری به طور گسترده به کار گرفته می شود و فرهنگی به کارگیری آن روزبه روز در حال پیشرفت و ارتقا است. از دیرباز مسئله از بین بردن افت آموزش یا پیشرفت تحصیلی مورد بحث و تفحص متخصصان تعلیم و تربیت بود و همواره در پی آن پیشنهادات، راهکارها و سیاست هایی به همین منظور وجود داشته تا بتواند جلوی این معضل فرهنگی را گرفته و استفاده بهینه از امکانات مالی و منابع محدود کشور به عمل آید تا شاید برای همیشه این مشکل اساسی آموزش زدوده شود و دیگر شاهد حیف و میل شدن بیهوده بودجه های نظام آموزشی خود نباشیم. بنابراین با توجه به اهمیت فناوری اطلاعات در عصر کنونی و نیاز مبرم جوامع به یادگیری آن ما به دنبال این سؤال هستیم که آیا بین فناوری اطلاعات با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی رابطه معناداری وجود دارد یا خیر؟ در این پژوهش ما نمونه ای به تعداد ۱۰۰ نفر از دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی داشتیم که نتایج نشان می دهند مؤلفه های فناوری اطلاعات و پیشرفت در یادگیری دانش آموزان دارای رابطه ای مثبت می باشند به طوری که با افزایش فناوری اطلاعات، پیشرفت در یادگیری دانش آموزان به میزان ۰.۸۴۲ افزایش می یابد. همچنین به دلیل اینکه سطح معناداری ۰.۰۰۰ کمتر از مقدار مفروض ۰۵/۰ می باشد، می توان نتیجه گرفت که شواهدی مبنی بر اینکه فرض H 1 دال بودن ارتباط بین فناوری اطلاعات و پیشرفت در یادگیری دانش آموزان وجود دارد. به عبارت دیگر فرضیه H 0 رد می شود و می توان نتیجه گرفت بین فناوری اطلاعات و پیشرفت در یادگیری دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.