بررسی نحوه مدیریت معلمین پایه ابتدایی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بخش لوداب ۹۵-۱۳۹۴
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نحوه مدیریت معلمین پایه ابتدایی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بخش لوداب ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نحوه مدیریت معلمین پایه ابتدایی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بخش لوداب ۹۵-۱۳۹۴ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نحوه مدیریت معلمین پایه ابتدایی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بخش لوداب ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نحوه مدیریت معلمین پایه ابتدایی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بخش لوداب ۹۵-۱۳۹۴ :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
کلاس درس بعنوان یک گروه و سیستم اجتماعی محلی برای آموزش و تعلیم تربیت است. معلمان در کلاسهای درسی بعنوان مدیر، مسؤول اداره کلاس درس و ایجاد شرایط لازم برای رشد همه جانبه دانش آموزان هستند. مدیریت کلاس درس برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مانند دیگر موقعیت های اجتماعی و گروهی مستلزم انجام کارهای مدیریت می باشد. پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین نحوه مدیریت کلاس و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس بخش لوداب پرداخته است. از جامعه آماری این تحقیق ۶۰ نفر دانش آموز دختر و پسر و ۶۰ نفر از معلمان همان دانش آموزان بعنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. اطلاعات بوسیله پرسشنامه نحوه مدیریت کلاس و انگیزه پیشرفت تحصیلی جمع آوری و پس از آن بوسیله نرم افزار spss تجزیه و تحلیل شدند. این تحقیق شامل سه فرضیه می باشد که نتایج این سه فرضیه نشان داد که بین نحوه مدیریت کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان رابطه معناداری وجود دارد، بین نحوه مدیریت کلاس درس معلمان مذکر و مونث تفاوت معناداری وجود دارد و همچنین بین انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش اموزان دختر وپسر تفاوت معناداری مشاهده شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.