بررسی اثربخشی داستان درمانی به شیوه ی گروهی بر افزایش ابراز وجود دانش آموزان پسر پایه ی دوم راهنمایی شهرستان دزفول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی داستان درمانی به شیوه ی گروهی بر افزایش ابراز وجود دانش آموزان پسر پایه ی دوم راهنمایی شهرستان دزفول دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی داستان درمانی به شیوه ی گروهی بر افزایش ابراز وجود دانش آموزان پسر پایه ی دوم راهنمایی شهرستان دزفول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی داستان درمانی به شیوه ی گروهی بر افزایش ابراز وجود دانش آموزان پسر پایه ی دوم راهنمایی شهرستان دزفول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی داستان درمانی به شیوه ی گروهی بر افزایش ابراز وجود دانش آموزان پسر پایه ی دوم راهنمایی شهرستان دزفول :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی داستان درمانی به شیوه ی گروهی بر افزایش ابراز وجود دانش آموزان پسر پایه ی دوم راهنمایی شهرستان دزفول بود. نمونه ی آماری پژوهش ۶۰ نفر بود که با روش نمونه گیری تصادفی چندمرحله ای انتخاب شد. ابزار پژوهش عبارت بود از : آزمون ابراز وجود نوجوانان ASA . تحقیق حاضر از نوع دجربی به صورت پیش آزمون ر پس آزمون با گروه کنترل بود. ابتدا آزمون ابراز وجود به عنوان پیش آزمون بر روی هر دو گروه اجرا گردید. سپس گروه آزمایش به مدت ۹ جلسه و هر جلسه ۶۰ دقیقه در معرض داستان درمانی قرار گرفتند و مجدداً پس آزمون برای هر دو گروه آزمایش و کنترل اجرا گردید. تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل واریانس چند متغیری (مانوا) و دحلید کوواریانس و با سطح معنی داری ( ۰/۰۵ = a) نشان داد که داستان درمانی موجب افزایش ابراز وجود دانش آموزان پسر می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.