رتبه بندی شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از الگوریتم ترکیبی AHP و TOPSIS فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از الگوریتم ترکیبی AHP و TOPSIS فازی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از الگوریتم ترکیبی AHP و TOPSIS فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از الگوریتم ترکیبی AHP و TOPSIS فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از الگوریتم ترکیبی AHP و TOPSIS فازی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

رتبه بندی شرکت های هواپیمایی، رویکردی است که براساس آن می توان به نحوه اصولی و مبتنی بر روش های علمی، جایگاه هر شرکت را نسبت به رقبایش مشخص کرد. بر همین اساس در این تحقیق با توجه به توسعه روزافزون شمار مسافران هوایی و افزایش شدت رقابت، تحریم های اقتصادی و رابطه مستقیم این صنعت با جان مسافرین، ضروری بود مکانیسمی تدارک دیده شود تا براساس آن و با بهره گیری از روش های علمی، به زمین رتبه بندی شرکت های هواپیمایی در ایران فراهم گردد. به همین منظور ضمن بررسی رتبه بندی ها انجام شده در جهان ارزیابی روش های متعدد رتبه بندی و شاخص های تأثیرگذار منطبق با شرایط موجود در کشور، به دلیل وجود وابستگی بین شاخص های تأثیرگذار و پیچیدگی در رسیدن به نتیجه مورد نظر، و با توجه به اینکه در دنیای واقعی به دلیل وجود اطلاعات نا دقیق، تصمیم گیری بر اساس واژه های زبانی صورت می گیرد، بنابراین برای رسیدن به تصمیمی نزدیک به واقعیت می توان در این موارد از تئوری مجموعه های فازی استفاده کرد. در این پژوهش مدل ترکیبی AHP و TOPSIS فازی پیشنهاد می گردد. در این راستا برای رسیدن به وزن تمامی معیارها و زیر معیارهای تصمیم با توجه به نظر خبرگان و مسافران در دو مرحله از پرسش نامه استفاده شد. طبقه بندی معیارهای رضایتمندی مسافرانی در پنج بود شامل خدمات و تضمین کیفیت، سرعت، ایمنی و قابلیت اطمینان، خدمات حین پرواز و هزینه در نظر گرفته شد. نتایج نشان می دهد که شرکت هما در کل دارای بالاترین امتیاز و خدمات حین پرواز مهم ترین معیار از نظر مسافرین می باشد. همچنین در حوزه نیز معیارها نحوه برخورد کادر پرواز بالاترین وزن را به خود اختصاص داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.