تحلیل کورس بهینه پیستون برای نسبت انبساط در سیکل اتکینسون با در نظر گرفتن انتقال حرارت دیوار، اصطکاک و گرمای ویژه متغیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل کورس بهینه پیستون برای نسبت انبساط در سیکل اتکینسون با در نظر گرفتن انتقال حرارت دیوار، اصطکاک و گرمای ویژه متغیر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل کورس بهینه پیستون برای نسبت انبساط در سیکل اتکینسون با در نظر گرفتن انتقال حرارت دیوار، اصطکاک و گرمای ویژه متغیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل کورس بهینه پیستون برای نسبت انبساط در سیکل اتکینسون با در نظر گرفتن انتقال حرارت دیوار، اصطکاک و گرمای ویژه متغیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل کورس بهینه پیستون برای نسبت انبساط در سیکل اتکینسون با در نظر گرفتن انتقال حرارت دیوار، اصطکاک و گرمای ویژه متغیر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این مقاله مقدار نسبت انبساط بهینه یک چرخه اتکینسون با در نظر گرفتن انتقال حرارت دیوار، اصطکاک متناسب با سرعت پیستون و گرمای ویژه متغیر مورد بررسی قرار گرفته است. در چرخه اتکینسون علت افزایش کورس پیستون در مرحله انفجار و نسبت انبساط پیش فرض نسبت تراکم، عملکرد بهتری از نظر بازده نسبت به چرخه اتو در شرایط مشابه دارا است. با افزایش کورس پیستون در مرحله انبساط باز به چرخه افزوده می شود اما از طرف دیگر اتلافات نیز افزایش می یابند. در این تحقیق مقدار بهینه کورس پیستون در مرحله انفجار جهت یک نسبت تراکم مشخص و با در نظر گرفتن اتلافات تحلیل شده است. تغییرات نسبت تراکم و نسبت انبساط به طور جداگانه و روی توان و بازده چرخ با در نظر گرفتن اتلافات با استفاده از مثال های عددی به روش محاسباتی به کمک نرم افزار مطلب مورد بررسی قرار گرفته است. تحلیل چرخه نشان می دهد با افزایش نسبت تراکم و نسبت انبساط توان و بازده چرخه ابتدا افزایش و سپس کاهش می یابد که باید در کنار میزهای عملی چرخ مورد بررسی قرار گیرند. نتایج به دست آمده از این کار جهت مدل سازی ترمودینامیکی و در ارزیابی و طراحی موتور اتکینسون واقعی مفید است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.