تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در سیستم بانکی و بهینه سازی شاخص ها با تکنیک شبیه سازی گسسته – پیشامد (مطالعه موردی: بانک کشاورزی – مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در سیستم بانکی و بهینه سازی شاخص ها با تکنیک شبیه سازی گسسته – پیشامد (مطالعه موردی: بانک کشاورزی – مشهد) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در سیستم بانکی و بهینه سازی شاخص ها با تکنیک شبیه سازی گسسته – پیشامد (مطالعه موردی: بانک کشاورزی – مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در سیستم بانکی و بهینه سازی شاخص ها با تکنیک شبیه سازی گسسته – پیشامد (مطالعه موردی: بانک کشاورزی – مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در سیستم بانکی و بهینه سازی شاخص ها با تکنیک شبیه سازی گسسته – پیشامد (مطالعه موردی: بانک کشاورزی – مشهد) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

یکی از مهم ترین موضوعاتی که سازمان ها در شرایط رقابتی کنونی با آن مواجه اند، آگاهی از میزان رضایت مشتریان در خصوص عملکرد سازمان می باشد. در حالت کلی رضایت مشتریان با دو رویکرد اندازه گیری می شود. ابتدا از طریق پرسش نامه که یک فرایند بازیابی می باشد و دیگری انجام یک فعالیت مهندسی به منظور بررسی و بهبود شیوه عملکرد سیستم در این مقاله این دو رویکرد ادغام شده است. بدین منظور ابتدا به وسیله پرسش نامه فاکتورهای مؤثر بر رضایت مشتریان و همچنین درجه اهمیت هر فاکتور به وسیله مشتریان به دست آمده و مشاهده گردید با توجه به اینکه بانک ها یکی از سیستم هایی می باشند که تشکیل صف های طولانی مشتریان باعث کاهش کیفیت خدمت ارائه شده توسط آن ها می گردد، فاکتور زمان انتظار از درجه اهمیت بالا ولی میزان رضایت پایینی برخوردار است. به دلیل پیچیدگی سیستم صف بانک و عدم اطمینان از مدل صف آن، به سادگی نمی توان آن را با روابط ریاضی موجود تحلیل کرد بنا بر این شبیه سازی ابزاری برای تحلیل سیستم صف می باشد، در این تحقیق ابتدا با استفاده از نرم افزار SPSS توزیع آماری فاصله بین دو ورود مشتری و همچنین توزیع مدت زمان سرویس باجه ها به دست آمد و با استفاده از نرم افزار Arena سیستم صف با یک شبیه سازی شاد و راهکارهایی برای بهینه سازی آن ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.