اولویت بندی معیارهای دفتر مدیریت پروژه با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیار مورد مطالعه: شرکت فنی و ساختمانی پی چین شهرستان کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی معیارهای دفتر مدیریت پروژه با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیار مورد مطالعه: شرکت فنی و ساختمانی پی چین شهرستان کرمانشاه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی معیارهای دفتر مدیریت پروژه با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیار مورد مطالعه: شرکت فنی و ساختمانی پی چین شهرستان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی معیارهای دفتر مدیریت پروژه با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیار مورد مطالعه: شرکت فنی و ساختمانی پی چین شهرستان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی معیارهای دفتر مدیریت پروژه با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیار مورد مطالعه: شرکت فنی و ساختمانی پی چین شهرستان کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تنها چیزی که در این دنیا نمی توان مانع آن بود تغییر است. تغییر مستمر که محیط مسبب آن است در حوزه سازمان های پروژه محور مشهورتر می باشد و این موضوع خود مسبب پیامدهایی است که این سازمان ها را تحت پس قرار می دهد. از طرفی کسب و کار بسیاری از سازمان ها بر اساس پروژه استوار است و مدیریت چابک پروژه ها یکی از عناصر موفقیت آمیز این گونه سازمان ها محسوب می شود. به دنبال مدیریت تغییرات پروژه از طریق انطباق پذیری دید و انعطاف پذیری ، پاسخ گویی سریع به آنی به تغییرات مسیر خواهد شد و این امر را می بایست در چابک سازی سازمان های پروژه محور و کارفرما جستجو نمود. در این مقاله سعی شده است که برای بخش مهمی از سازمان های پروژه محور با استفاده تکنیک تصمیم گیری چند معیار، معیارهای دفتر مدیریت پروژه اولویت بندی شود و هر سازمان در ژنو و با توجه به ابعاد اقتصادی و اجتماعی و رویکردهای راهبردی خود برنامه ریزی های لازم را جهت اتخاذ این معیارها در پیش قرار دهند. این پژوهش در دفتر مدیریت پروژه شرکت فنی و مهندسی پی چین شهرستان کرمانشاه در تابستان سال ۱۳۹۳ انجام شده و از مطالعات کتابخانه ای و میدانی و استفاده از خبره های صنعت ساخت و ساز و مصاحبه با آن ها به عنوان جامعه آماری و نمونه آماری استفاده شده است. نتایج اولویت بندی معیارهای دفتر مدیریت پروژه در مکان مورد مطالعه نشان داد که با به کارگیری اولویت ها، دفتر مدیریت پروژه شرکت به معنای واقعی خود به انجام وظایف ادامه می دهد و تأثیرگذاری بیشتری روی مدیریت پروژه ها دارد و این امر خود باعث می شود که در محیط های پروژه به صورت کاراتر عملکرد از انحراف هزینه ها بکاهد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.