بررسی عوامل موثر بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران ( شهرک صنعتی پرند ) به بازارهای صادراتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران ( شهرک صنعتی پرند ) به بازارهای صادراتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران ( شهرک صنعتی پرند ) به بازارهای صادراتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران ( شهرک صنعتی پرند ) به بازارهای صادراتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران ( شهرک صنعتی پرند ) به بازارهای صادراتی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف پژوهش بررسی عوامل موثر بر نحوه ورود شرکت های کوچک و متوسط استان تهران ( شهرک صنعتی پرند ) به بازارهای صادراتی می باشد . از آن جهت که پژوهش در مقطع زمانی حاص و معینی انجام می گیرد . از نوع پژوهش های مقطعی بوده و از نظر شیوه گرد آوری داده ها ، میزان نظارت و درجه کنترل متغیرها و تعمیمی پذیری نیز، از نوع پیمایشی ، میدانی است و به لحاظ هدف پژوهش اکتباشفی است . در این پژوهش ، متغیر وابسته عوامل داخلی شرکت ، بازار هدف ، بازار محلی و متغیر مستقل مهارت بازار یابی ، فشار رقابتی، نفوذ دولت، ساختار بازار ، رقابت بین المللی، منابع موجود اندازه شرکت مادر محصولات تولید شده رقابت بازار هدف می باشد جامعه آماری از بین شرهک های صنعتی استان تهران، شهرک صنعتی پرند انتخاب و شرکت های مستقر در این شهرک بعنوان نموننه آماری انتخات و پرسشنامه ها بین مدیران شرکت ها توزیع گدردید . . در مجموع ۲۴۲ عدد پرسشنامه توزیع که پس از انقضای مهلت تعیین شده ۱۴۷ عدد پرسشئاماه دریفات شد . با توجه به نتایج به دست آمده می توان نتیجه گرفت نتمامی عوامل مربوط به عوامل داخلی شرکت ( مهارت بازارابی ،منابع موجود ، اندازه شرکت ، رقابت بین امللی ، متوسط هزینه صادرات ) و عومل مربوط به بازار محل ی ( فشار رفابتی ، روند بازار نفوذ دولتی د ربازار محلی) در نخوه ورود شرکت های وچک و متوسط استان تهران به بازارهای صادراتی تاثیر مثبت ندارد اما عوامل مربوط به بازار هدف ( ساختار بازار هدف رقابت در بازار هدف بنوفذ دولت در بازار هدف همچنین با توجه به نتایج به دست آمده می توان نتیجه گرفت که مدیریان فروش شرکت های کوچک و متوسط استان تهران ظاهرا اطلاعات چندانی در رابطه با شیوه های مختلف نحوه صادرات ندارند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.