بررسی جایگاه بازاریابی سبز بر تمایل به خرید و رفتار مصرف کننده ازطریق شهرت شرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه بازاریابی سبز بر تمایل به خرید و رفتار مصرف کننده ازطریق شهرت شرکت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه بازاریابی سبز بر تمایل به خرید و رفتار مصرف کننده ازطریق شهرت شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه بازاریابی سبز بر تمایل به خرید و رفتار مصرف کننده ازطریق شهرت شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه بازاریابی سبز بر تمایل به خرید و رفتار مصرف کننده ازطریق شهرت شرکت :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

یکی از حیطه های بازرگانی که در مسائل محیطی بحث زیادی را در مطبوعات به خود اختصاص داده بازاریابی سبز است. به نظر می رسد تمامی مصرف کنندگان چه فردی و چه صنعتی در مورد محیط زیست آگاه تر و علاقمند تر شده اند. بازاریابی.امروزه مسایل زیست محیطی و حفظ محیط زیست یکی از مهم ترین معیارهایی است که مصرف کنندگان هنگام خرید آن را مدنظر قرار می دهند، در اکثر مطالعات گذشته، بر رفتار عمومی زیست محیطی تمرکز شده بود و توجه چندانی به رفتار خرید سبز نمی شد. اما با گذر زمان و ارتقا جایگاه بازاریابی سبز، توجه بیشتری به رفتار خرید سبز و عوامل تاثیر گذار بر آن شد و محققان بیشتری به بررسی آن پرداختند.امروزه بازاریابی سبز بیشتر به عنوان یک مفهوم عمومی مطرح میشود. بازاریابی سبز به توسعه و بهبود قیمت گذاری، ترفیع و توزیع محصولاتی اطلاق میشود که به محیط آسیب نمی رسانند.با گذشت زمان و رقابتی تر شدن بازارها و همچنین تغییر در نگرش تریان، شرکت ها را ملزم به پیروی و به کارگیری رویکرد بازاریابی سبز می نماید. شرکت ها نیز با مهندسی مجدد در فرآیندهای تولیدی و طراحی کالا و خدمات خود، جایگاهشان را در موقعیت رقابتی تحکیم می بخشند. امروزه شرکت ها صرف نظر از محل استقرارشان، به نقش و اهمیت شهرت سازمانی پی برده اند. معروفیت سازمانی چیزی بیش از تصویر ذهنی و هویت شرکت است. شهرت شرکت از دیدگاه بسیاری از متخصصان بازاریابی به عنوان منبع بارزش استراتژیک مورد توجه قرار گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.