بررسی تأثیر ویژگی های ذاتی مصرف کننده بر رفتار خرید هیجانیمصرف کننده )مورد مطالعاتی: فروشگاه هایپر استار تهران(


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر ویژگی های ذاتی مصرف کننده بر رفتار خرید هیجانیمصرف کننده )مورد مطالعاتی: فروشگاه هایپر استار تهران( دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر ویژگی های ذاتی مصرف کننده بر رفتار خرید هیجانیمصرف کننده )مورد مطالعاتی: فروشگاه هایپر استار تهران(  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر ویژگی های ذاتی مصرف کننده بر رفتار خرید هیجانیمصرف کننده )مورد مطالعاتی: فروشگاه هایپر استار تهران(،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر ویژگی های ذاتی مصرف کننده بر رفتار خرید هیجانیمصرف کننده )مورد مطالعاتی: فروشگاه هایپر استار تهران( :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی تأثیر ویژگی های ذاتی مصرف کننده بر رفتار خرید هیجانی مصرف کننده در فروشگاه هایپر استار تهران است. تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری اطلاعات پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان فروشگاه هایپراستار می باشد که با توجه به اینکه حجم جامعه آماری بسیار زیاد بوده و همگی در دسترس محقق نبودند از جامعه مورد نظر نمونه گیری به عمل آمد. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی در دسترس استفاده گردید. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران به دستآمد و تعداد ۴۸۳ نفر از مشتریان به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه بوده که از پرسشنامه رفتار خرید هیجانی بادگایان و ورما ( ۲۰۱۴ موهان و همکاران ( ۲۰۱۲ استفاده گردید. برای سنجش ویژگی های ذاتی مصرف کننده از ۹ مؤلفه ) ارتباط، اعتماد، فرصت ها، تضاد، مبادله دانش ضمنی، پشتیبانی مدیر، کارایی نسبی، نوآوری برنامه بازاریابی و اثربخشی نسبی (استفاده گردید. داده های جمع آوری شده از پرسشنامه ها با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برایتجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار لیزرل استفاده گردید. نتایج حاصل از بررسی فرضیات تحقیق نشان داد که ویژگی های ذاتیمصرف کننده بر رفتار خرید هیجانی وی تأثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.