سبک ها والگوهای مصرف واقتصاد مقاومتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سبک ها والگوهای مصرف واقتصاد مقاومتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سبک ها والگوهای مصرف واقتصاد مقاومتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سبک ها والگوهای مصرف واقتصاد مقاومتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سبک ها والگوهای مصرف واقتصاد مقاومتی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

آن چه براصلاح الگوی مصرف ودست یابی به فرهنگ بهینه مصرف در کشور دارای اهمیت می باشد این است که اصلاح الگوی مصرف نیازمندتبیین استراتژی و تعیین خط مشی است که طی آن این اصل به یک شعار تغییر ماهیت ندهد درواقع لازمه دست یابی به این مهم درکشور، خیزش وحرکتی عمیق از سوی مسئولان وهمه آحاد جامعه می باشد؛ لذا می بایست همگی این اصل را یک ضرورت دانسته و فعالیتهای خود را در راستای رسیدن بهاین اصل مهم برنامه ریزی نمایندوبرای دستیابی به این امر فرهنگ ساز اقدام نمایندآنچه که رهبرفرزانه انقلاب بر آن تأکید می ورزنداین است که همه وبه خصوص مسئولان قوای سه گانه، شخصیتهای اجتماعی وآحاد مردم بایددر راه رسیدن به مسیراصلاح الگوی مصرف در همه زمینه هابرنامه ریزی و حرکت کنیم تا با استفاده صحیح و مدبرانه از منابع کشور، مصداق برجسته ای از تبدیل احوال ملت به نیکوترین حالها، ظهور و بروز یابد. مقاله حاضر درصددبررسی سبک ها والگوهای مصرف واقتصاد مقاومتی می باشددرفصل اول ، مطالبی پیرامون موضوع ذکرشده نگاشته می شود درفصل دوم ، ضرورت احیای فرهنگ میانهروی و بهینهسازی مصرف مورد بررسی قرار می گیرد وتأثیر اصلاح الگوی مصرف درتوسعه کشور به عنوان امری اجتناب ناپذیر مطرح می شود در ادامه مصرفگرایی در عصر حاضر مطرح می شود در فصل سوم ، نتیجه گیری و پیشنهادات براساس مطالب مندرج در مقاله درج می گردد. مصرف گرایی سبب شکاف بین طبقات مختلف مردم خواهد شد این شکاف طبقاتی که منجربه افزایش تمایز اجتماعی شده افزایش نفوذ فرهنگ بیگانگان را به همراه خواهد داشت چراکه کالاهای مصرفی خارجی فرهنگ و باورهایشان را به همراه خود میآورند در عصر حاضر از مهم ترین مسائل جامعه اسلامی وازپایههای رشدوتعالی آن، داشتن برنامه درست در امور معیشتی و اقتصادی است که برای اجرا و تحقق آن نیازمند عزم الهی محکم در برابر مشکلات و برنامهریزی مدون و همکاری مردم و مسئولان از یکسو وهماهنگی سرمایههای فرهنگی، مذهبی و ملی یعنی حوزههای علمیه و دانشگاهها ازسوی دیگر ؛ بالا بردن سطح فرهنگی جامعه در زمینههای اقتصادی، ارائه الگوی آموزشی مناسب و اصولی به مردم از طریق سازمان ها و نهاد های ذیربط، مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب درایجادفرهنگ ناپسند مصرف گرایی و تجمل پرستی با آگاه سازی و تعمیق بینش و بصیرت سیاسی واسلامی افراد جامعه، توجه به فرهنگ دینی و ملی، ایجاد بازارهای رقابتی سالم در درون جامعه، ترویج فرهنگ سادهزیستی وقناعت درقشرهای مختلف جامعه،جلب مشارکت مردم و افزایش آگاهیهای آنان نسبت به مصرف صحیح امکانات و منابع، استفاده ازنیروهای خلاق و ژرفاندیش جامعه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.