ساختار بازار و علل موفقیت برندها در شهر کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ساختار بازار و علل موفقیت برندها در شهر کرمانشاه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ساختار بازار و علل موفقیت برندها در شهر کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ساختار بازار و علل موفقیت برندها در شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ساختار بازار و علل موفقیت برندها در شهر کرمانشاه :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
این پیمایش در سال ۱۳۳۳ در میان ۲۲ بازار منتخب در شهر کرمانشاه انجام شده است. دادهها با استفاده از ابزار پرسشنامه جمعآوری و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران انتخاب شده است. بررسی پایایی پرسشنامه قابلیت اعتماد را ۳۹ % نشانمیدهد. سپس با استفاده از مبانی نظری مطرحشده ضمن محاسبهی درصد بازار قابل ارائه و سهم رهبران، عوامل مؤثر بر قدرت بازاری شناسایی شده و بر اساس آن ساختار بازارها مورد ارزیابی قرار گرفته است. به علاوه ضمن بررسی اثر عوامل جمعیتشناختی بر بازار هدف برندهای برتر، قابلیت تفکیک بازار بر اساس این عوامل بررسی شده و نهایتاً سیاست بازاریابی مناسب پیشنهاد شده است. نتایج نشان میدهد ساختار بازارها و عوامل مؤثر بر موفقیت برندها در اصناف مختلف کاملاً متفاوت هستند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.