رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تبلیغات از طریق پیام کوتاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تبلیغات از طریق پیام کوتاه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تبلیغات از طریق پیام کوتاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تبلیغات از طریق پیام کوتاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تبلیغات از طریق پیام کوتاه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از نگارش مقاله حاضر، شناسایی و رتبهبندی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش تبلیغات از پیام کوتاه میباشد.تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ گردآوری دادهها توصیفی پیمایشی محسوب میشود. ابزارگردآوری دادهها نیز پرسشنامه بود که برای تدوین آن، از مطالعات کتابخانهای و میدانی استفاده شد. جامعه آماری این تحقیق نیز، شهروندان تهرانی بوده که تعداد آنها نامحدود هستند. بنابراین با بهرهمندی از فرمول حجم نمونهدر جوامع نامحدود، ۲۵۲ نفر به عنوان نمونه آماری برگزیده شدند. در این تحقیق برای سنجش تبلیغات از طریق پیام کوتاه از مدل جامع "کارجالوتو و همکاران" برای این پژوهش انتخاب شد که دربرگیرنده ۶ معیار کنترل، مطلوبیت ادراک شده، اعتبار، مطلوبیت اجتماعی ادراک شده، منافع مالی و مطلوبیت محتوا و ۲۲ زیرمعیار بود. با بکارگیری تکنیک تاپسیس فازی درنهایت "عدم سوء استفاده اپراتورها از اطلاعات شخصی کاربر"، "صادقانه بودن پیامها" و "توانایی کاربران در دریافت پیام" بعنوان مهمترین عوامل انتخاب شدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.