تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی شرکتهای تجاری مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی شرکتهای تجاری مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی شرکتهای تجاری مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی شرکتهای تجاری مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی شرکتهای تجاری مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

آنچه در محیط بسیار پویا و متغیر امروزی برای مدیران شرکتها اهمیت دارد بهترین عملکرد برای دستیابی به استراتژیها و اهداف سازمانی می باشد. هدف این تحقیق بررسی عملکرد بازاریابی شرکتهایی می باشد که از سیستم هوش تجاری برای انتخاب اطلاعات وگرفتن تصمیم استراتژیک براساس رسیدن به مزیت رقابتی در عملکردبازاریابی می باشد.این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظراجرا پیمایشی مقطعی است. جامعه آماری شرکتهای داروسازی می باشند که سیستم هوش تجاری را پیاده سازی کرده اند. جهت بررسی این شرکتها پرسشنامه ای شامل ۵۳ سوال تهیه و بین مدیران ارشد این شرکتها توزیع خواهد شد. جهت تحلیل از نرم افزار SPSS و LISREL استفاده می گردد. نتایج تحقیق نشان میدهد شرکتهایی که از سیستم هوش تجاری برای دریافت، آنالیز و بهره گیری از داده ها جهت تصمیم گیری مدیرانش استفاده کرده اند به مراتب در محیط کاملاً رقابتی توانسته اند موفقیت حاصل نمایند و به تمایز در مزیت رقابتی دست یابند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.