بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی و تکرار خرید از منظر ادبیات پژوهشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی و تکرار خرید از منظر ادبیات پژوهشی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی و تکرار خرید از منظر ادبیات پژوهشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی و تکرار خرید از منظر ادبیات پژوهشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی و تکرار خرید از منظر ادبیات پژوهشی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هر مصرفکننده دارای افکار، احساسات، برنامهها، تصمیمات و خریدهای متعددی است. فردی که تنها به فعالیت خرید توجه میکند خیلی ازفعالیتهای مرتبط با آن را نادیده گرفته است . بازاریابان باید دریابند چگونه مصرفکنندگان اطلاعات درباره گزینههای مختلف را جمعآوری میکنند و ازاین اطلاعات برای انتخاب محصولات رقیب استفاده میکنند، مصرفکنندگان چگونه تصمیم به خرید میگیرند و چرا فرآیند خرید و دلایل خریدمصرفکنندگان مختلف، متفاوت است. اطلاعات مرتبط با رفتار مصرفکننده در جهت پیشبینی و تشخیص اعمال او در بازار مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین لازم است در مورد عوامل تاثیرگذار بر رفتار خریداران اشراف داشته باشیم. در این میان هویت برند از اهمیت اساسی برخوردار است. جوهر اصلی برند آن چیزی است که قرار است در آینده تصویر شده و در ذهن مشتری نقش بندد. ظاهر آراسته و آنچه که به چشم میآید، بیان هویت یک برند است.امروزه شناخت و پیشبینی نیازهای مشتریان برای واحدهای تجاری به منظور کسب مزیت رقابتی امری حیاتی است. مشتری، عامل کلیدی در بقاسازمان تلقی میگردد. در این راستا سرعت بخشیدن به فرایند تصمیم گیری خرید میتواند تاثیر بسزایی در رشد و سودآوری سازمان داشته باشد. از این رو شناخت عوامل تاثیرگذار بر تکرار خرید و همچنین تبلیغات دهان به دهان میتواند بقا به سازمانها در این محیط رقابتی و چالش برانگیز امروزی کمک نماید. در نظر گرفتن عوامل تأثیرگذار بر تکرار خرید میتواند به از دست دادن سهم بازار و سهم از مشتری منجر گردد. با توجه به اهمیت موضوع، این مقاله درصدد است به بررسی تأثیر هویت برند بر تبلیغات شفاهی و تکرار خرید بپردازد. جهت تحقق هدف فوق از روش کتابخانه ای و ابزار فیش برداری استفاده شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.