بررسی بکارگیری سیستم CRM بر رضایت ارباب رجوع در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی بکارگیری سیستم CRM بر رضایت ارباب رجوع در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی بکارگیری سیستم CRM بر رضایت ارباب رجوع در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی بکارگیری سیستم CRM بر رضایت ارباب رجوع در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی بکارگیری سیستم CRM بر رضایت ارباب رجوع در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

مشتری در کسب و کار از دیرباز مورد توجه بوده است ، لیکن در شرایط و زمان های متفاوت یکسان نبوده و تغییراتی نیز داشته است .امروزه و خصوصاً در شرایط وجود رقابت ، مسئله مشتری اهمیت فوق العاده ای برای تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات دارد ، چرا که تمایل یا عدم تمایل مشتری نسبت به یک کالا و یا خدمت می تواند تاثیر بسیار زیادی در رونق و رکود کسب و کار تولید کنندگان محصول و خدمات داشته باشد . در نگرش سنتی کسب و کار ، فرآیند یا » احترام « رقم می خورد ، اما این نگرش کارایی خود را از دست داده و » پول « خرید و فروش کالا و خدمات تنها بامشتری مداری به عنوان محور فعالیت سازمانها و الزام بقای آنها مورد تاکید و توجه قرار گرفته است . ناراضی ترین مشتریان ، مهمترین منبع عبرت و یادگیری برای سازمانها هستند . این تحقیق در خصوص مشتری مداری و جلب رضایت و چگونگی برخورد و ایجاد ارتباطات انسانی با ارباب رجوع در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد میباشد و از تاثیر بکارگیری سیستم مدیریت روابط مشتری بهره میجوید و در این راستا نیز از مدل چیپ آر.بل استفاده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.