بررسی برنامه ریزی استراتژیک مطالعه موردی شرکت پارس خزر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی برنامه ریزی استراتژیک مطالعه موردی شرکت پارس خزر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی برنامه ریزی استراتژیک مطالعه موردی شرکت پارس خزر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی برنامه ریزی استراتژیک مطالعه موردی شرکت پارس خزر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی برنامه ریزی استراتژیک مطالعه موردی شرکت پارس خزر :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه ، رقابت در تولید محصولات و کالاهای داخلی زیاد شده است ، اگرچه بیشتر کالاها و لوازم خانگی به کشور ما وارداتی هستند و تولید کالاهای خانگی شرکت پارس خزر فعلی که قبلا به نام توشیبای سابق بود برای همگان شناخته شده است بخصوص کهبرای اولین بار تولید خودش را از پلوپز شروع کرد و امروزه توانسته بیشتر محصولات و لوازم آشپزخانه را فراهم کند و بخصوص باصادارات انواع پلوپزها به کشورها همسایه و اروپایی از اهمیت خاصی برخوردار است و نام تجاری شرکت پارس خزر برند معروفبرای تولید داخلی می باشد . به همین دلیل کسب مزیت رقابتی و جایگاه مناسب بین رقبا برای فعالان در این صنعت اهمیتبسیاری دارد. پژوهش حاضر مطالعه ای میدانی برای تدوین و ارایه راهبرد رقابتی روی شرکت پارس خزر است هدف آن کاربردی و روش جمع آوری اطلاعات به صورت مصاحبه و پرسشنامه در بین مدیران و کارشناسان این شرکت انجام گرفته که خود جامعه آماری این تحقیق را تشکیل داده اند. در این تحقیق طبق برنامه ریزی استراتژیک چهار مرحله شروع ، مرحله ورودی ، مرحلهتطبیق و مقایسه ومرحله تصمیم گیری وجود دارند که می توان با استفاده از ماتریسها به انواع استراتژی های رقابتی ، تمرکز و یکپارچگی ها را بدست آورد از جمله یکپارچگی افقی، توسعه ی محصول و رسوخ در بازار مورد ارزیابی قرار گرفتند که بر اساس چه استراتژی بیشترین نمره جذابیت بدست می آید و بر اساس آن تبلیغات گسترده از طریق جراید ، وب سایتها ، از طریق بیلبورد در سطح شهر و آگهی های تلویزیونی جهت ارتقای و فروش محصولات به شرکت پارس خزر پیشنهاد می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.