بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصول و فعالیتهای مدیریت سود با در نظر گرفتن اقلام تعهدی اختیاری و دستکاری فعالیت واقعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصول و فعالیتهای مدیریت سود با در نظر گرفتن اقلام تعهدی اختیاری و دستکاری فعالیت واقعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصول و فعالیتهای مدیریت سود با در نظر گرفتن اقلام تعهدی اختیاری و دستکاری فعالیت واقعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصول و فعالیتهای مدیریت سود با در نظر گرفتن اقلام تعهدی اختیاری و دستکاری فعالیت واقعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصول و فعالیتهای مدیریت سود با در نظر گرفتن اقلام تعهدی اختیاری و دستکاری فعالیت واقعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در تحقیق حاضر به بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصول و فعالیتهای مدیریت سود در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران میپردازیم، دوره زمانی پژوهش حاضر ۵ ساله و از ابتدای سال ۸۸۱۱ تا انتهای سال ۸۸۳۱ است، نمونه آماری مشتمل بر ۸۸۱ شرکتمیباشد که با روش حذف سیستماتیک انتخاب شده است، در این تحقیق برای اندازه گیری داده های جمع آوری شده نمونه آماری مورد نظراز نرم افزار Excel و همچنین برای تحلیل داده ها از رگرسیون خطی و از نرم افزار آماری Eviews استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که بین رقابت در بازار محصول و مؤلفه های مدیریت سود بر اساس اقلام تعهدی اختیاری و اقلام منفی تعهدی اختیاری در شرکتها رابطه معناداری وجود دارد. ولی بین رقابت در بازار محصول و مؤلفه های مدیریت سود بر اساس اقلام مثبت تعهدی اختیاری در شرکتها رابطه معناداری وجود ندارد. همچنین میان رقابت در بازار محصول و مدیریت سود واقعی )وجوه نقد عملیاتی غیر عادی( در شرکتها رابطه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.