بازاریابی فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی فازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی فازی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه دنیای واقعی ما بسیار پیچیدهتر از آن است که بتوان یک توصیف دقیق از آن به دست آورد؛ بنابراین برای یک مدل، باید یک توصیف تقریبی،همان فازی ، که قابل قبول و تجزیه و تحلیل باشد، معرفی شود. سیستمهای فازی، سیستمهای مبتنی بر دانش یاقواعد هستند؛ قلب یک سیستم فازی یک پایگاه دانش است که از قواعد اگر آنگاه فازی تشکیل شده است. و بعضی کلمات آن به وسیله توابع تعلق پیوسته مشخص شدهاند.با توجه به گسترش مشکلات و پیچیدگیها در حوزه بازاریابی،ضرورت وجود یک چارچوب جامع برای پیش بینی شرایط بازار وجود دارد..در این مقاله یک الگوی عملی، جامع و پویا برای تعیین آمیخته بازاریابی تشریح خواهدشد.این الگو بر مبنای سیستمهای تصمیم گیری فازی با هدف سر و کار داشتن با ماهیت پویا، مبهم، نامطمئن، ذهنی و تهدیدکننده متغیرهای ورودی و الگوسازی روابط غیرخطی درگیر در مشکلات بازاریابی قرار دارد. هدف اصلی این است که بررسی شود،چگونه متدولوژی منطق فازی می تواندبامشکلات بازاریابی سروکار داشته باشد.از جمله مسایل پیش روی برنامه ریزان بازاریابی جهت نیل به مزیت رقابتی پایدار، طراحی و توسعه آمیخته اثربخش بازاریابی است.برای این منظور، تصمیم گیری در مورد تعیین ارزش هر یک از عناصر آمیخته و شیوه تعامل عناصر با یکدیگر جهت پاسخ گویی به تغییرات محیطی راهبرد مؤثری خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.