مطالعه ارزیابی عملکرد بیمه پارسیان با استفاده از طراحی مدل ریاضی( بررسی موردی: نمایندگی های استان فارس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ارزیابی عملکرد بیمه پارسیان با استفاده از طراحی مدل ریاضی( بررسی موردی: نمایندگی های استان فارس) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ارزیابی عملکرد بیمه پارسیان با استفاده از طراحی مدل ریاضی( بررسی موردی: نمایندگی های استان فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ارزیابی عملکرد بیمه پارسیان با استفاده از طراحی مدل ریاضی( بررسی موردی: نمایندگی های استان فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ارزیابی عملکرد بیمه پارسیان با استفاده از طراحی مدل ریاضی( بررسی موردی: نمایندگی های استان فارس) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

شرکت های بیمه باید عملکرد موفقیت آمیزی در انجام اهداف خود داشته باشند. آگاهی از اینکه عملکرد سازمان تا چه حد در جهترسیدن به این اهداف بوده و موقعیت سازمان در محیط پیچیده و پویای امروزی کجاست، برای مدیران و سازمان ها اهمیت فراوانی دارد. در اینراستا، داشتن الگویی جهت ارزیابی عملکرد سازمان ضروری است. هدف از پژوهش حاضر مطالعه ارزیابی عملکرد بیمه پارسیان با استفاده ازطراحی مدل ریاضی در نمایندگی های استان فارس می باشد. این پژوهش ۴۲ نمایندگی تحت سرپرستی این شعبه، در سرتاسر استان فارس را بااستفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها مورد بررسی قرار گرفته است. از نظر هدف تحقیق از نوع کاربردی و طرح تحقیق در این پژوهش،توصیفی پیمایشی است. اطلاعات نظری و مبانی تئوریکی مربوط به مدل تحلیل پوششی داده ها بر اساس مطالعه کتابخانه ای و مقالات فراهمشده است و اطلاعات مربوط به نمایندگی ها از طریق مستندات موجود در نمایندگی ها در سرتاسر استان و شعبه سرپرستی از طریق پرسشنامهجمع آوری شده اند. نتایج پژوهش حاکی از این بود که نمایندگی ها بر حسب نمرات کارایی رتبه بندی شده و در نهایت سه نمایندگی با عددکارایی ۱۰۰ درصد، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و نمایندگی های ناکارآ نیز ضمن دریافت بازخور از عملکردشان و ارائهراهکارهای اصلاح و بهبود رتبه بندی شدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.