فناوری اطلاعاتIT ابزاری مؤثر در مدیریت ارتباط با مشتریCRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فناوری اطلاعاتIT ابزاری مؤثر در مدیریت ارتباط با مشتریCRM دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فناوری اطلاعاتIT ابزاری مؤثر در مدیریت ارتباط با مشتریCRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فناوری اطلاعاتIT ابزاری مؤثر در مدیریت ارتباط با مشتریCRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فناوری اطلاعاتIT ابزاری مؤثر در مدیریت ارتباط با مشتریCRM :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

این مقاله سعی شده است که تأثیر فناوری اطلاعات بعنوان یکی از عوامل حیاتی در مدیریت ارتباط سازمان با مشتریانش بررسیشود. پیشرفت سریع فن آوری اطلاعات موجب تشدید در رقابت میان سازمان ها جهت جذب و حفظ و نگهداری مشتریان گردیده است. با اجرا وسازمان ها می توانند با هزینه ی کمتری به اهداف خود نایل آیند. امروزه سازمانها برای ارتباط با مشتریان خود از ابزارهای CRM پیاده سازیو ابزار جدیدی که این فن آوری فراهم ساخته، موجب IT مدرن مبتنی بر تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات بهره میبرند مبحث فن آوری اطلاعات یاروش های جدید برای افزایش سوددهی سازمان و کاهش هزینه های CRM و IT به بحث جدیدی تبدیل شود. با به کارگیری CRM شده است کهآن در رابطه با مشتری به وجود آمده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.