شیوه های مدیریت وسازماندهی کلاس درس وبررسی سبکهای مدیریتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شیوه های مدیریت وسازماندهی کلاس درس وبررسی سبکهای مدیریتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شیوه های مدیریت وسازماندهی کلاس درس وبررسی سبکهای مدیریتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شیوه های مدیریت وسازماندهی کلاس درس وبررسی سبکهای مدیریتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شیوه های مدیریت وسازماندهی کلاس درس وبررسی سبکهای مدیریتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

انتخاب روش صحیح مدیریت کلاس درس و سازماندهی آن، از علائم موفقیت معلم به شمار میآید. انتخاب هر گونه شیوه مدیریتی، به سبک تدریس و هدفهای معلم بستگی دارد. معلمان با به کارگیری روش مدیریت مناسب کلاس درس خود میتوانند، در پرورش مهارتهای اجتماعی، خلاقیتها و تواناییهای دانشآموزان نقش مهمی داشته باشند و مشکلات انضباطی کمتری در کلاس خود مشاهده کنند.اداره کردن چنین محیطی، نیازمند تصمیمات آنی و اقدامات سریع و مداوم است و به مهارتهای خاص مدیریتی و گاهی تلفیق از چند روش مدیریتی نیاز دارد . مدرسه روابط انسانی را که موجب ایجاد تعادل فکری در فرزند میشود ترغیب میکند و به دانشآموزان این احساس را میبخشد که متعلق به گروه معینی هستند و در این گروه نقش مهمی دارند. در کلاسهایی که در آن روابط انسانی نیکو وجود دارد، محیط مطلوبی ایجاد میکند که دانش آموزان در داخل آن شکفته میشوند و معلم که بیش از هر شخص دیگری در ایجاد روابط انسانی نیکو مؤثر است، باید به گونه ای باشد که درسایه تعادل احساساتی خویش، با دانش آموزان تفاهم پیدا کند. معلم باید بتواند ارتباطی سالم و دو طرفه برقرار نماید تا سبب تبادل افکار و احساسات شده و در قبال آن به انتقال مفاهیم و دانش مورد نیاز دانشآموزان بپردازد و آنها را در فرایند یادگیری راهنمایی نماید و این برقراری ارتباط مؤثر جز با مدیریت اثربخش و توانای معلم ممکن نخواهد شد. پس لازم است که معلمان با شیوههای مدیریت کلاس و مهارتهای ارتباط با دانش آموزان آشنا بوده و برحسب موقعیت و فضای کلاس آن را به نحو مطلوب به کار ببندد . دراین مقاله که ابزار جمع آوری اطلاعات آن به روش کتابخانه ای است به روش توصیفی – تحلیلی ، به بررسی شیوه های مدیریت وسازماندهی کلاس درس درمدارس ومراکزآموزشی پرداخته،سپس به سبکهای مدیریتی اشاره می گردد .پس ازبحث وبررسی روشهای مدیریت کلاس درس پیشنهاداتی به منظورجذابیت واثربخشی مدیریت کلاس درس وسازماندهی بهینه آن ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.