شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند در محصولات شیرین عسل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند در محصولات شیرین عسل دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند در محصولات شیرین عسل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند در محصولات شیرین عسل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند در محصولات شیرین عسل :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش شناسایی عوامل موثر بر انتخاب برند در محصولات شیرین عسل میباشد. روش تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی است. با استفاده از مطالعه ی کتابخانه ای و جستجو در سوابق تحقیق عوامل موثر بر انتخاب برند شناسایی و ساختار پرسشنامه تعیین گردید و دادههای مورد نیاز جمعآوری شد. جامعه آماری شامل مصرف کنندگان محصولات شیرین عسل در شهر تهران میباشد، که از میان آنها تعداد ۳۸۴ نفر به صورت نمونه گیری در دسترس انتخاب شد. پس از تایید روایی و پایایی پرسشنامه ی محقق ساخته، در اختیار مورد تحلیل SEM و لیزرل با استفاده از روش معادلات ساختاری Spss نمونه آماری قرار گرفت و نتیجه با استفاده از نرم افزار آماری قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان دهندهی این مطلب است که تاثیر مثبت و معنی داری بین آمیخته بازاریابی، عوامل انگیزشی، موقعیت مصرف، تجربه مصرف با انتخاب برند وجود دارد. در عین حال بین عوامل جمعیت شناختی و برند رابطه معناداری وجود ندارد.در این تحقیق در مقابل متغیر موقعیت مصرف که از جمله مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر انتخاب برند است، عوامل انگیزشی به عنوان عامل تعیین کننده دیگری نمودار میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.