شناسایی الگوهای رفتار خرید مشتری در جهت تدوین استراتژیهای ارتقا فروش بااستفاده از داده کاوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی الگوهای رفتار خرید مشتری در جهت تدوین استراتژیهای ارتقا فروش بااستفاده از داده کاوی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی الگوهای رفتار خرید مشتری در جهت تدوین استراتژیهای ارتقا فروش بااستفاده از داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی الگوهای رفتار خرید مشتری در جهت تدوین استراتژیهای ارتقا فروش بااستفاده از داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی الگوهای رفتار خرید مشتری در جهت تدوین استراتژیهای ارتقا فروش بااستفاده از داده کاوی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

علم داده کاوی از علوم نوپا و نوظهوری است که امروزه، در عصر اطلاعات، کاربردهای وسیع آن در حال توسعه است. داده کاوی علماستخراج دانش از دادههای خام است. بهره گیری از کاربردهای دادهکاوی به نوبه خود هر کسبوکاری را قادر میسازد که از آن به عنوان یک مزیترقابتی بهره جوید. در این پژوهش تمرکز خود را بر یکی از کاربردهای این علم در حوزه کسبوکارهای فروشگاههای زنجیرهای که سطح عظیمی ازخرده فروشی اقلام متنوع را به خود اختصاص داده است، معطوف ساختهایم. بهرهگیری از این علم در این نوع از کسبوکارها باعث خواهد شد کهبا استخراج تحلیلی، دقیق و عمیق از دادهها، استراتژیهای مناسب در راستای فروش بیشتر ارائه گردد؛ یعنی با شناخت رفتار خرید مشتری،نیازها و تقاضاهای آنها مورد تحلیل قرار گرفته، استراتژیهای چیدمان، انتخاب نوع کالا و روابط موجود میان سبدهای کالا تدوین و مورد بهرهبرداری قرار گیرند و در پیشبرد فروش بنگاه مورد استفاده واقع شوند. در این پژوهش روند تجزیه و تحلیل به نحوی است که ابتدا داده ها با استفادهاز برنامه نویسی به فرمت مناسب تبدیل و سپس به کشف روابط موجود میان کالاها و سبدهای کالا در سه مرحله پرداخته میشود و در نهایت تحلیلمسیر خرید مشتری مورد ارزیابی قرار میگیرد. در این راستا تمرکز این تحقیق بر کشف روابط موجود میان سبدهای کالای فروشگاه و بررسیتحلیل مسیر خرید مشتری با استفاده از الگوریتم اپریوری که از انواع قوانین رابطه ای در علم داده کاوی است، میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.