درگیری برند مشتری در شبکه اجتماعی آنلاین(مورد مطالعه: شرکت کاله در فیسبوک)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 درگیری برند مشتری در شبکه اجتماعی آنلاین(مورد مطالعه: شرکت کاله در فیسبوک) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد درگیری برند مشتری در شبکه اجتماعی آنلاین(مورد مطالعه: شرکت کاله در فیسبوک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درگیری برند مشتری در شبکه اجتماعی آنلاین(مورد مطالعه: شرکت کاله در فیسبوک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن درگیری برند مشتری در شبکه اجتماعی آنلاین(مورد مطالعه: شرکت کاله در فیسبوک) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

با افزایش شبکه های اجتماعی آنلاین، علاقه شدیدی بر مفهوم درگیری مشتری در طول چندین دهه گذشته پدیدار شده است البته بخاطر فقدانحمایت های تجربی و علاقمندیهای علمی در کشور ایران، ماهیت درگیری مشتری نسبتا سربسته و مبهم مانده است. هدف از این پژوهش بررسیاثر شبکه اجتماعی آنلاین در درگیری برند مشتری و نتایج حاصل از آن است. به منظور جمع آوری داده ها و آزمایش مدل پیشنهادی درگیریمشتری به برند در شبکه های اجتماعی آنلاین، یک تحقیق آنلاینی با استفاده از الگوی مطلوبیت دارندگان حساب فیسبوک صورت گرفت. تحقیقحاضر از نوع کاربردی می باشد که با روش پیمایشی(زمینه یابی) انجام می شود. روش جمع آوری اطلاعات از نوع کتابخانه ای و میدانی می باشد.جامعه آماری در این پژوهش، کاربران و اعضای پویای شبکه ی اجتماعی فیسبوک () اعم از مرد و زن ) که صفحه شرکت کاله را در این شبکهاجتماعی دنبال می کنند، هستند که تعداد دقیق آنها اعلام نشده است . نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که متغیرهای پیوندو رضایت کهمرتبط با ارتباطات برند مشتری می باشند و نیز پیوند، مشارکت و سهولت استفاده که مرتبط با شبکه اجتماعی آنلاین می باشند بر درگیری برندتاثیر مثبت و معناداری داشته که نتایج حاصل از آن بر میزان وفاداری به برند و و تبلیغات دهان به دهان تاثیر مثبت و معناداری دارد. نتایج اینتحقیق دری تازه ای را بسوی ارتباط بلندمدت با مشتریان را فراهم کرد. شرکت کاله می بایست جهت افزایش تعهد و اعتماد مشتریان به خود میبایست ارتباط صمیمی با مشتریان و نیز صداقت در ارائه محصولات و خدمات را در دستور کار خود قرار دهند؛ همچنین بعلت ضعف در سرمایهگذاری ها در باب ارتباطات از راه دور، می توان با برطرف کردن این عامل راهی هموارتر در جهت درگیری بیشتر مشتریان ایجاد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.