تحلیل رابطه بین یادگیری سازمانی، بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی(بیمارستان های دولتی تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل رابطه بین یادگیری سازمانی، بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی(بیمارستان های دولتی تهران) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل رابطه بین یادگیری سازمانی، بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی(بیمارستان های دولتی تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل رابطه بین یادگیری سازمانی، بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی(بیمارستان های دولتی تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل رابطه بین یادگیری سازمانی، بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی(بیمارستان های دولتی تهران) :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

امروزه داشتن کارکنان متعهد به عنوان یک مزیت رقابتی برای سازمان ها شناخته می شود. در عصر کنونی چه شرکت های خصوصی و –یا دولتی نیازمند ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان از بستر یادگیری فرآیند های جدید می باشند. هدف اصلی این تحقیق بررسی ارتباط بینیادگیری سازمانی، تعهد و بازاریابی داخلی در میان پرستاران فعال در بیمارستان های دولتی شهر تهران بوده اند. حجم نمونه تحقیق برابر ۲۵۰نفر تعیین شده است. به منظور سنجش متغیر های تحقیق از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. در بخش تحلیل روابط بین متغیر های تحقیق ازآزمون رگرسیون استفاده گردید. نتایج این تحقیق نشان داد که ارتباط معنی داری بین ابعاد تعهد(مستمر، هنجاری و عاطفی) با بازاریابی داخلی ویادگیری سازمانی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.