تبیین مدل مدیریت استراتژیک برند با استفاده از سناریو پردازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین مدل مدیریت استراتژیک برند با استفاده از سناریو پردازی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین مدل مدیریت استراتژیک برند با استفاده از سناریو پردازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مدل مدیریت استراتژیک برند با استفاده از سناریو پردازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین مدل مدیریت استراتژیک برند با استفاده از سناریو پردازی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در این پژوهش، هدف ارائه مدلی برای مدیریت استراتژیک برند با استفاده از سناریو پردازی است. در اینجا تلاش شده است چارچوبی برای بهره گیری از رویکرد سناریو پردازی در تصمیمهای کلان سازمانها پیشنهاد شود که در نهایت بتواند با افزایش ارزش ویژه برند، در بهبود کسب وکار ایشان مؤثر باشد. در این مدل، اهداف کسب وکار بر اساس چارچوب مدل ارزش ویژه برند آکر تبیین شده و محورهای سناریو پردازی برای دستیابی به اهداف مذکور پیشنهاد شدهاند. این پژوهش با استفاده از رویکرد پژوهش آمیخته انجام شده است. در بخش کیفی تحقیق، برای گردآوری داده هایمورد نیاز از مصاحبههای اکتشافی استفاده شده است. در ادامه و برای اطمینان از تعمیمپذیری نتایج، از روشهای علی-مقایسهای بهره گرفته ایم.به نظر میرسد با توجه به شرایط کنونی رقابت در اغلب صنایع مصرفی و صنعتی، این مقاله میتواند در بهبود رویکردها، نگرشها و تصمیمهایراهبردی مدیران برند و بازاریابی بخشهای دولتی و خصوصی، و در نتیجه بهبود فضای کسبوکار تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.