تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک در تبلیغات شفاهی مشتریان در شعب بانک ملیایران در شهرستان ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک در تبلیغات شفاهی مشتریان در شعب بانک ملیایران در شهرستان ارومیه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک در تبلیغات شفاهی مشتریان در شعب بانک ملیایران در شهرستان ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک در تبلیغات شفاهی مشتریان در شعب بانک ملیایران در شهرستان ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک در تبلیغات شفاهی مشتریان در شعب بانک ملیایران در شهرستان ارومیه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بانک ملی بر تبلیغات شفاهی مشتریان در شعب بانک ملی در شهرستان ارومیه انجام شده است . جامعه آماری این پژوهش کلیه مشتریانی هستند که از خدمات الکترونیک بانک ملی در شهرستان ارومیه استفاده میکنند. پرسشنامه پژوهش در بین مشتریان با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای توزیع شده است . روایی و پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرون باخ و با بکار گیری تحلیل عاملی تأییدی CFA روایی سازهها بررسی شد.در نهایت، داده های جمع آوری با استفاده از نرم افزار SPSS جمع آوری شده و با نرم افزارLISREL تجزیه و تحلیل شد اطلاعات به دست آمده با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی و مدل معادلات ساختاری مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات الکترونیک بانک ملی تأثیر مثبت و مستقیم بر تبلیغات شفاهی مشتریان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.