بررسی مقایسهای میزان رضایتمندی مشتریان در بخش جراحی مردان و زنان بیمارستان تخصصی خانواده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مقایسهای میزان رضایتمندی مشتریان در بخش جراحی مردان و زنان بیمارستان تخصصی خانواده دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مقایسهای میزان رضایتمندی مشتریان در بخش جراحی مردان و زنان بیمارستان تخصصی خانواده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسهای میزان رضایتمندی مشتریان در بخش جراحی مردان و زنان بیمارستان تخصصی خانواده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مقایسهای میزان رضایتمندی مشتریان در بخش جراحی مردان و زنان بیمارستان تخصصی خانواده :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
در پژوهشهایی که روی مشتری انجام میشود، در تسهیلات بهداشتی درمانی اجرا گردیده است. لذا هدف پژوهش حاضر که حاصل یک مطالعهپیمایشی است، تبیین و مقایسه میزان رضایتمندی مشتریان (بیماران) بخش جراحی مردان و زنان میباشد. این پژوهش از حیث هدف، کاربردیو از حیث نحوه گردآوری دادهها از نوع تحقیقات توصیفی و از شاخه مطالعات میدانی به شمار میآید. به این منظورتعداد ۳۱۱۳ نفر از بیمارانبخش جراحی زنان و مردان بیمارستان تخصصی خانواده به عنوان جامعه آماری انتخاب شد و با استفاده از نمونهگیری تصادفی ساده ) جدولSPSS دمورگان ۳۴۰ پرسشنامه بین بیماران بیمارستان توزیع گردید. پس از جمع آوری داده های اولیه، این دادهها در نرم افزار اکسل و ۱۶مورد تحلیل قرار گرفت. برای تعیین ابعاد رضایت مشتری روش چک لیست و مصاحبه با خبرگان استفاده گردید که در نهایت چهار بعد شایستگیکارکنان، مشتریمداری، عوامل فیزیکی ، رفاهی و تسهیلات و خدمات انتخاب گردید. نتایج نشان میدهد که بین میزان رضایت بیماران ازشایستگی و مشتریمداری در بین بیماران بخش جراحی زنان و مردان تفاوت معنیداری وجود دارد ولی بین میزان رضایت از تسهیلات و خدماتو عوامل رفاهی، فیزیکی تفاوت معنیداری وجود ندارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.