بررسی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین کارخانه روغن نباتی گلنارکرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین کارخانه روغن نباتی گلنارکرمان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین کارخانه روغن نباتی گلنارکرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین کارخانه روغن نباتی گلنارکرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین کارخانه روغن نباتی گلنارکرمان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

مدیریت زنجیره تامین عبارتست از یکپارچه سازی فرآیندهای کلیدی کسب و کار در زنجیره ای متشکل از مشتری نهایی تا تامین کننده اولیه. روند رو به رشد رقابتی شدن در اقتصاد جهانی امروز شرکت ها را بر آن داشته است تا از مزایای بکارگیری مدیریت زنجیره تامین در راستای افزایش رقابت پذیری و کارایی بهره جویند . در غالب واحدهای تولیدی کشور ایران هنوز دیدگاه سنتی در برنامه ریزی عملیات واحدهای مرتبط با تهیه و تدارک یک محصول حاکم می باشد که با توجه به اهمیت این موضوع در این پژوهش، به بررسی مفهوم زنجیره تامین بین تامین کنندگان و خریدارانصنعتی پرداخته شده است. در این پژوهش، فاکتورهای تعیین کننده روابط بین شرکت (خریداران صنعتی) و تامین کننده ها شناسایی می شوند. هدف اصلی این تحقیق، تحلیل مفهوم رضایت در زنجیره تامین از دیدگاه خریدار صنعتی است. که نتایج گوناگون با استفاده از پرسشنامه مورد ارزیابی قرار گرفت . پرسشنامه در بین نمونه بدست آمده که شامل ۸۴ نفر از مدیران ، کارشناسان و متخصصین زنجیره تامین در کارخانه روغن نباتی گلنار کرمان بود توزیع شد .برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شد و در آخر با نتیجه آزمون همبستگی اسپیرمن و تحلیل رگرسیون رابطه بین متغییر های مدل را نشان دادیم .نتایج تجزیه و تحلیل ها و تحلیل رگرسیونی در ارتباط با متغیرها و همچنین نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن نشان دادکه نتایج تحقیق حاکی از آن است که اعتماد، تطابق با انتظارات، ارتباط و همکاری، ارتباط معناداری بر رضایت خریداران دارند و رضایت خریداران نیز به عنوان متغیر مستقل ارتباط معناداری بر تعهد خریداران صنعتی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.