بررسی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم وفناوری استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم وفناوری استان تهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم وفناوری استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم وفناوری استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم وفناوری استان تهران :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تغییرات با سرعت رخ می دهند و دستاوردهای پژوهشی در شرکتهای دانش بنیان نقش به سزای خویش را در جهت ارتقای کیفیت زندگی بشر و توسعه سطح رفاه جامعه و تحولات اقتصادی ایفا میکنند. مهمترین بحث در فرآیند تجاری سازی دستاوردهای این گونه موسسات توان حضور در بازارهای گوناگون کسب و کار و تمرکز بر بهبود کارایی و اثربخشی تلاشهای بازاریابی است. امروزه بسیاری از شرکتهای نوآور با محدودیت های بودجه ای بسیاری در عرصه تجاری مواجهند و باید قابلیت آن را بیابند تا با حداقل منابع و سرمایه گذاری حداکثر سود لازم را جهت بقا و پوشش هزینه های تحقیق و ثبات خویش در بلند مدت کسب کنند در این شرکتها، نوعا بر اساس ایده ای که به لحاظ فنی نو محسوب می شود اقدام به تولید می گردد بدون اینکه به مساله فروش و ویژگی های لازم در محصول برای موفقیت بازاریابی آن به طور جدی اندیشیده شود. این نکته مهم در شرکتهای دانش بنیان مورد غفلت قرار می گیرد که بازاریابی از قبل از تولید محصول آغاز می شود. این تحقیق در صدد است تا عواملی که می توانند در موفقیت ارائه محصول و تدبیر لازم در اقدامات بازاریابی، قبل و بعد از تولید و در شرکتهای دانش بنیان موثر باشند را مورد بررسی قرار دهد. جامعه آماری این تحقیق مدیران و کارشناسان شرکتهای دانش بنیان مستقر در دو پارک فناوری دانشگاه تهران می باشند. حجم نمونه آماری این تحقیق بر اساس تعداد شرکتهای مستقر در هر پارک تعیین می گردد. برای تعیین حجم نمونه آماری از فرمول کوکران استفاده گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.