بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی رابطه مداریدر مشتریان فروشگاههای زنجیره ای استان گلستان.


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی رابطه مداریدر مشتریان فروشگاههای زنجیره ای استان گلستان. دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی رابطه مداریدر مشتریان فروشگاههای زنجیره ای استان گلستان.  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی رابطه مداریدر مشتریان فروشگاههای زنجیره ای استان گلستان.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی رابطه مداریدر مشتریان فروشگاههای زنجیره ای استان گلستان. :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر، رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی رابطه مداری در فروشگاههای زنجیره ای استانگلستان میباشد. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای در استان گلستان بودهکه تعداد آنها نامحدود میباشد. حجم نمونه مطابق جدول کرجسی ومورگان ۳۸۴ نفر میباشد و برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفیطبقه ای استفاده شد. ابزار اندازه گیری شامل سه پرسشنامه بوده که برای اندازه گیری کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان از پرسشنامه دمیرسیاورل ۲۰۱۰ و برای اندازه گیری رابطه مداری از پرسشنامه الآلاک ۲۰۱۰ استفاده شده است. پرسشنامه های بکار رفته در این پژوهش استاندارد بوده و از روایی بالایی برخوردار است پایایی آنها نیز طبق آلفای کرونباخ برای کیفیت خدمات ۰.۸۴ رابطه مداری ۰.۸۸ وفاداری مشتری ۹۷ بدست آمده. برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار SPSS, lisrel, Excel استفاده شده که به بررسی فرضیات تحقیق و معادلات ساختاریمدل پرداخته یافتههای آزمون نشان داد بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی رابطه مداری در فروشگاههای زنجیره ایاستان گلستان رابطه معنا دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.