بررسی رابطه بین عوامل آمیخته بازاریابی و شخصیت(مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستانگنبد کاووس)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین عوامل آمیخته بازاریابی و شخصیت(مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستانگنبد کاووس) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین عوامل آمیخته بازاریابی و شخصیت(مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستانگنبد کاووس) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین عوامل آمیخته بازاریابی و شخصیت(مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستانگنبد کاووس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین عوامل آمیخته بازاریابی و شخصیت(مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستانگنبد کاووس) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی رابطه ی عوامل آمیخته ی بازاریابی و شخصیت در مشتریان فروشگاه ها ای پوشاک انجام گرفت. طرح پژوهش از نوع توصیفی و همبستگی بودر جامعه ی آماری شامل مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستان گنبد کاووس بود که به روش کاملا تصادفی نمونه ای به حجم ۳۸۴ نفرانتخاب گردید. ابزراهای پژوهش پرسشنامه استاندارد پنج عامل اصلی شخصیت و پرسشنامه محقق ساخته یعوامل آمیخته بازاریابی مورد استفاده قرار گرفت. به دلیل استاندارد نبودن پرسشنامه آمیخته ی بازاریابی تحلیل عاملی صورت گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.