بررسی رابطه بین تصمیم گیری خرید و شخصیت(مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستان گنبدکاووس)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین تصمیم گیری خرید و شخصیت(مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستان گنبدکاووس) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین تصمیم گیری خرید و شخصیت(مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستان گنبدکاووس) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین تصمیم گیری خرید و شخصیت(مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستان گنبدکاووس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین تصمیم گیری خرید و شخصیت(مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستان گنبدکاووس) :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی رابطه ی تصمیم خرید با شخصیت در مشتریان فروشگاه های پوشاک انجام گرفت. طرح پژوهش او نوعتوصیفی و همبستگی بود جامعه ی آماری شامل مشتریان فروشگاه های پوشاک شهرستان گنبد کاووس بود که به روش کاملاً تصادفی نمونه ایبه حجم ۳۸۴ نفر انتخاب گردید ابزراهای پژوهش پرسشنامه استاندارد تصمیم خرید سوده و پرسشنامه استاندارد پنج عامل اصلی شخصیتبه مورد استفاده قرار گرفت به دلیل استاندارد بودن لذا روایی سازه های اندازه گیری متغیرهای مربوطه در سطح معناداری ۰/۰۵۰ تأیید میگرد د منظور تجزیه و تحلیل داده ها او شاخص های آمار توصیفی او جم ه میانگین و انحراف معیار و نیز معادلات ساختاری با استفاده او نرم افزار لیزرلاستفاده گردید تحل یل نتایج نشان داد که بین عوامل تصمیم خرید و شخصیت رابطه ی معناداری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.