بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند با رضایتمندی مشتریان بیمه ایرانشهرستان گنبد کاووس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند با رضایتمندی مشتریان بیمه ایرانشهرستان گنبد کاووس دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند با رضایتمندی مشتریان بیمه ایرانشهرستان گنبد کاووس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند با رضایتمندی مشتریان بیمه ایرانشهرستان گنبد کاووس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند با رضایتمندی مشتریان بیمه ایرانشهرستان گنبد کاووس :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی رابطه بین بازاریابی رابطهمند با رضایتمندی مشتریان بیمه ایران در شهرستان گنبد کاووس در سال ۱۳۹۳ می-باشد. تحقیق حاضر از لحاظ ماهیت موضوع از نوع تحقیقات میدانی و از نظر هدف تحقیق کاربردی است و از نظر روش تحقیق توصیفی،همبستگی و پیمایشی محسوب میگردد که با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری با استفاده از فرمول کوکران ۴۰۰ نفر با روش نمونهگیریتصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شد که بعد از توزیع پرسشنامه ۳۵۱ پرسشنامه برگشت داده شد. نتایج تحقیق نشان دهنده ارتباط بینبازاریابی رابطهمند و رضایتمندی مشتریان میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.