بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و عملکرد برند(مطالعه موردی صنعت محصولات لبنی میهن)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و عملکرد برند(مطالعه موردی صنعت محصولات لبنی میهن) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و عملکرد برند(مطالعه موردی صنعت محصولات لبنی میهن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و عملکرد برند(مطالعه موردی صنعت محصولات لبنی میهن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و عملکرد برند(مطالعه موردی صنعت محصولات لبنی میهن) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی، و از نظر روش تحقیق از جمله تحقیقات علی، از شاخه میدانی می باشد. هدف اصلی پژوهش -حاضر بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و عملکرد برند در بین مشتریان صنعت محصولات لبنی میهن در استانخوزستان است. بدین منظور مدل تحقیق چی شیون و همکاران ۲۰۱۰مورد استفاده قرار گرفته است. داده های مورد نیاز برای تحلیل آماری -پژوهش از طریق توزیع حضوری در بین ۳۸۴ مشتری محصولات لبنی میهن در استان خوزستان بدست آمد. آلفای کرونباخ نشان از پایاییمناسب و تحلیل عاملی تاییدی با استفاده از نرم افزار لیزرل نشان از روایی مناسب پرسشنامه تحقیق داشت. آزمون کولموگروف اسمیرنوف -نشان داد توزیع داده ها نرمال است. آزمون T یک نمونه ای مستقل نشان داد وضعیت متغیرهای تحقیق مناسب است. از مدلسازی معادلات ساختاری SEM با استفاده از نرم افزار لیزرل جهت بررسی صحت و سقم فرضیات تحقیق و بررسی روابط میان متغیرها استفاده شد. بر اساسنتایج حاصل از بررسی فرضیه های تحقیق، اثر مستقیم مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند، شهرت شرکت و عملکرد برند مورد تاییدقرار گرفت. تاثیر شهرت شرکت بر ارزش ویژه برند، و عملکرد برند و همچنین ارزش ویژه برند بر عملکرد برند نیز تایید شد. اثرات غیرمستقیممسئولیت اجتماعی شرکت از طریق ارزش ویژه برند، و شهرت شرکت بر عملکرد برند نیز مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.