بررسی تاثیر فرآیند تدوین مدیریت استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازارمطالعه موردی: بانک ملت استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فرآیند تدوین مدیریت استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازارمطالعه موردی: بانک ملت استان گلستان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فرآیند تدوین مدیریت استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازارمطالعه موردی: بانک ملت استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فرآیند تدوین مدیریت استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازارمطالعه موردی: بانک ملت استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فرآیند تدوین مدیریت استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازارمطالعه موردی: بانک ملت استان گلستان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در سال های اخیر مباحث جدیدی در مدیریت استراتژیک مطرح شده اند که به جای ویژگی های صنعت، بر شایستگی ها؛ منابع منحصر به فردسازمان و محیط پیرامونی سازمان تاکید دارند و از طرفی دیگر عملکرد کسب و کار؛ یکی از مهم ترین سازه های مورد بحث در پژوهش هایمدیریت می باشد و بدون شک یکی از مهم ترین معیارهای سنجش موفقیت سازمان ها به حساب می آید. به این دلیل هدف این پژوهش بررسیتاثیر فرآیندهای تدوین مدیریت استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازار بانک ملت استان گلستان می باشد. روش پژوهش حاضر از نوع هدفکاربردی و از نوع گردآوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. برای اندازه گیری متغیرهای پژوهش و جمع آوری داده های مورد نیاز ازپرسشنامه استاندارد منون و همکاران( ۱۹۹۹ ) استفاده شد که روایی پرسشنامه بر اساس روایی محتوا تایید شد. همچنین مقادیر ضریب آلفای کرونباخ تمامی متغیرهای پژوهش بالاتر از ۰/۷ به دست آمد که بیانگر پایایی مناسب پرسشنامه است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.