بررسی استراتژیهای موضع سازی و رابطه آن با کیفیت و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی در شرکت تک ماکارون)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی استراتژیهای موضع سازی و رابطه آن با کیفیت و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی در شرکت تک ماکارون) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی استراتژیهای موضع سازی و رابطه آن با کیفیت و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی در شرکت تک ماکارون)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی استراتژیهای موضع سازی و رابطه آن با کیفیت و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی در شرکت تک ماکارون)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی استراتژیهای موضع سازی و رابطه آن با کیفیت و وفاداری مشتریان(مطالعه موردی در شرکت تک ماکارون) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی استراتژیهای موضع سازی و رابطه آن با کیفیت و وفاداری مشتریان در شرکت تک ماکارون می باشد. بدین منظور پس از بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق، پرسشنامه های تحقیق طراحی شد و پس از تائید روایی و پایایی، نسبت به جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری که مدیران، روساء ، سرپرستان و کارشناسان مورد تجزیه و شرکت تک ماکارون شهر تهران می باشند، اقدام گردید. سپس داده ها با استفاده از نرم افزارSPSS تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از آزمون همبستگی فرضیه اصلی نشان می دهد که بین استراتژیهای موضع سازی و کیفیت محصولات در شرکت تک ماکارون رابطه معناداری وجود دارد و با توجه به مثبت بودن ضرایب همبستگی این رابطه از نوع مستقیم است. به عبارتی انتظار داریم هرچه استراتژیهای موضع سازی در شرکت تک ماکارون بیشتر باشد، کیفیت محصولات در شرکت تک ماکارون افزایش می یابد. نتایج حاصل از آزمون فرضیات فرعی حاکی از آن است که بین تمام ابعاد استراتژیهای موضع سازی(توجه به نیاز واقعی مشتریان، ویژگیهای محصول،کاربرد،کاربران و رقابت) با وفاداری مشتریان در شرکت تک ماکارون شهر تهران رابطه معناداری وجود دارد و با افزایش هر کدام ازابعاد، وفاداری مشتریان افزایش پیدا می کند. همچنین یافته های تحقیق نشان می دهد که بین استراتژیهای موضع سازی و وفاداری مشتریان با توجه به متغیرهای میانجی سن،جنس، سابقه کار و میزان تحصیلات رابطه وجود دارد و این رابطه از نوع مستقیم می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.