نقشرهبری و رفتار سازمانی مثبتگرا درعملکرد بهینه کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقشرهبری و رفتار سازمانی مثبتگرا درعملکرد بهینه کارکنان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقشرهبری و رفتار سازمانی مثبتگرا درعملکرد بهینه کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقشرهبری و رفتار سازمانی مثبتگرا درعملکرد بهینه کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقشرهبری و رفتار سازمانی مثبتگرا درعملکرد بهینه کارکنان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

از دیرباز تاکنون انسان در دنیای سازمان و مدیریت همواره موردتوجه صاحبنظران مدیریت بوده است. این توجه روزبهروز افزایشیافته تا جایی که امروزه، نیروی انسانی رامشتریان اول سازمانها نام نهادهاند. به دیگر سخن، در عصرجدیدضرورت پاسخگویی به نیازهای اساسی کارکنان در اولویت اول قرار میگیرد. زیرا نیلبه اهداف، رسالت و مأموریتهای سازمانی درگرو تأمین اهداف و خواسته های منطقی و مشروع منابع انسانی و خصوصاً تأمین نیازهای آنان است. همچنین هرگاه از مدیران بخواهیم مسائلی را که پیوسته با آن روبه رو میشوند، بیان کنند همواره به پاسخهاییاشاره میکنند. امروزه پس از سرمایه انسانی و اجتماعی، سرمایه « انسانی » مشابه دست مییابیم بیشتر مدیران به مسائل روانشناختی را میتوان به عنوان مبنای مزیت رقابتی در سازمان در نظر گرفت. در این مقاله، ابتدا به مرور پارادایمها و دیدگاه های غالب در آموزش مدیران، مفهوم رفتارسازمانی و گوناگونی نیروی انسانی، انگیزشو رفتار، بهبود رفتار ازنظر اخلاقی، محیط کاروانگیزش، که به مرور به آنها خواهیم پرداخت.در ادامه مؤلفههای مربوط به رفتارسازمانی مثبتگرا شامل تابآوری، عاملیت وخودکارآمدی ،امیدواری ،مودت ودوستی ، لطف و بخشش، دلگرمی، وقایع خوب آینده وخوشبینی، سخت رویی، تشکر و قدرشناسی، یک محیط شاد ارائه می شوند؛که به اعتقاد نگارندگان پژوهش حاضر باشناخته می شود و به بررسی رویکردهای عمده در این زمینه پرداخته است؛ که « تعامل ودوستی » اصطلاحات وکلید واژه از برآیند بررسی های صورت گرفته چنین نتیجه گیری شد که در قرن ۲۱ انتظار میرود مدیران و رهبران بتوانند ازعهده رویارویی وهمگامی با تغییرات سریع جهان کار برآیند.این تغییرات سریع، پیچیده وغیرقابلپیشبینی هستند وتاثیرقابل توجهی بر سازمانها و سبکرهبریشان دارد. مدیران باید رهبران شایسته باشند تا بتواند افرادشان را متحول کنند و بازده موردنیاز سازمانها را به دست آورند. یکرهبر به دلیل تنوع گسترده محیطهای کاری باید نقشهای گوناگونی ایفا کند تابتواند از عهده این تغییرات برآید به این منظور آنها به تواناییهایی مانند گروه مدار بودن، ارتباطات قوی، حل کننده مشکلات، ایجادکننده تغییرات و رهبربودن نیاز دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.