عوامل فرهنگی موثر بر سپرده گذاری مشتریان در بانک(مطالعه مشتریان بانک انصار استان چهارمحال و بختیاری )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل فرهنگی موثر بر سپرده گذاری مشتریان در بانک(مطالعه مشتریان بانک انصار استان چهارمحال و بختیاری ) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل فرهنگی موثر بر سپرده گذاری مشتریان در بانک(مطالعه مشتریان بانک انصار استان چهارمحال و بختیاری )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل فرهنگی موثر بر سپرده گذاری مشتریان در بانک(مطالعه مشتریان بانک انصار استان چهارمحال و بختیاری )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل فرهنگی موثر بر سپرده گذاری مشتریان در بانک(مطالعه مشتریان بانک انصار استان چهارمحال و بختیاری ) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف شناسایی عوامل فرهنگی موثر بر سپرده گزاری مشتریان در بانک انجام گرفت. این پژوهش از منظر هدف ، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری در پژوهش حاضر سپرده گذاران بانک انصار استان چهار محال و بختیاری بود. بر اساس فرمول کوکران و داده های مفروض، تعداد نمونه ۲۸۵ نفر به دست آمد که تعداد ۲۸۵ پرسشنامه در طول یک ماه، توزیع گردید و تعداد ۲۷۶ پرسشنامه برگشت شد. نمونه گیری به روش طبقه ای در دسترس انجام شد.. پایایی پرسشنامه ها از طریق آلفای کرونباخ به ترتیب برای پرسشنامه ارزش ها و هنجارها ۰/۸۵ سرمایه فرهنگی ۰/۷۴ محاسبه شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده گردید . نتایج نشان داد که عامل های ارزش ها و هنجار ها بر سپرده گذاری مشتریان تاثیر گذار بود و سپرده گذاری مشتریان از طریق ابعاد ارزش ها و هنجار ها قابل پیش بینی است . اما عامل سرمایه فرهنگی بر سپرده گذاری مشتریان در بانک بی تاثیر بود و توانایی پیش بینی سپرده گذاری مشتریان از طریق سرمایه فرهنگی امکان پذیر نبود . نتایج همچنین نشان دادارتباط بین ابعاد هنجارها، ارزش مشارکت و ارزش قدرت با سپرده گذاری مشتریان در بانک معنا دار بود. مدل معادلات ساختاری نشان داد ابعاد ارزش ها شامل مشارکت،قدرت،ریسک،آینده نگری،صرفه جویی،امنیت اقتصادی،وهنجارها پیش بینی کننده سپرده گذاری مشتریان در بانک بودند که هنجارها و ارزش های مشارکت و قدرت بیشترین تاثیر را در سپرده گذاری مشتریان در بانک داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.