شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی مصرف برنج و اولویتبندی عوامل براساس تکنیکTopsis Fuzzy


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی مصرف برنج و اولویتبندی عوامل براساس تکنیکTopsis Fuzzy دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی مصرف برنج و اولویتبندی عوامل براساس تکنیکTopsis Fuzzy  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی مصرف برنج و اولویتبندی عوامل براساس تکنیکTopsis Fuzzy،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل مؤثر بر الگوی مصرف برنج و اولویتبندی عوامل براساس تکنیکTopsis Fuzzy :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

ضرورت بحث پیرامون الگوی مصرف، ناشی از به همپیوستگی و ارتباط متقابل و چندگانه الگوی مصرف با دیگر اجزا جامعه است؛ به نحوی که تغییر در هریک باعث تغییر در دیگری میگردد. با مرور اجمالی پژوهشهای انجامشده در دو دهه ی اخیر میتوان این قصور را جدی تلقی کرد که علیرغم اهمیت منابع غذایی در زندگی و رفاه مردم، تحقیقات جدی برای بررسی عوامل مؤثر بر الگوی مصرف مواد غذایی صورت نگرفته، لذا برنامه ریزی صحیحی جهت اصلاح الگوی مصرف مواد غذایی نیز انجام نگرفته است. تقاضا برای مواد غذایی مخصوصاً محصول برنج در طی دو دهه اخیر افزایش یافته است بر اساس آمار سازمان جهانی خواربار و کشاورزی، فائو، سرانهی مصرف برنج در ایران ۶۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی است یعنی سرانه مصرف برنج در ایران سالانه ۱۷ کیلوگرم بیشتر از میانگین جهانی است با شناخت الگوی مصرف خانوارها میتوان پیش- بینی نمود که آنها تحت تأثیر شرایط مختلف چگونه واکنش نشان میدهند. این امر کمک میکند تا دولت سیاستهای توزیعی و تخصیصی خود را بهتر تدوین کند. در پژوهش حاضر عوامل مؤثر بر الگوی مصرف برنج با مطالعه ۱۹۵۷۵ خانوار از سراسر کشور و با استفاده از تحلیلهای رگرسیون، مقایسه میانگین و تحلیل واریانس به بررسی عوامل اقتصادی، اجتماعی و فردی پرداختهایم و درنهایت با استفاده از نظر خبرگان (سی نفر از اساتید دکترا در رشتههای اقتصاد، کشاورزی، مدیریت و…)و آزمون تاپسیس فازی عوامل مؤثر بر الگوی مصرف برنج اولویتبندی شدهاند و براین اساس درآمد بالاترین اولویت و اینترنت کمترین اولویت را داشت .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.