رابطه بین مشروعیت، شهرت، پایداری و نام تجاری برای شرکت ها و زنجیره های تامین آنها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین مشروعیت، شهرت، پایداری و نام تجاری برای شرکت ها و زنجیره های تامین آنها دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین مشروعیت، شهرت، پایداری و نام تجاری برای شرکت ها و زنجیره های تامین آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین مشروعیت، شهرت، پایداری و نام تجاری برای شرکت ها و زنجیره های تامین آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین مشروعیت، شهرت، پایداری و نام تجاری برای شرکت ها و زنجیره های تامین آنها :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

این مقاله با هدف پر کردن شکافی است که بر اساس درک ما در ادبیات علمی موجود دارد , که این شکاف بینمشروعیت، شهرت و پایداری و روابط متقابل آنها در همکاری با نام تجاری زنجیره تامین آنها, وجود دارد. مجموعه ای ازچارچوبهای نظرینوآورانهشرکتهای وابسته و زنجیر تامین آنها, بامشروعیت، شهرت، و نام تجاری فراهم شده است که این شرایط ,برای رسیدن به پایداری ومزیت رقابتی بر اساس هماهنگی مفهوم زوجی و اجتماعی , برای منافع جامعه و همه ذینفع اندرگیر, ضروری است.یک مورد فوری, درک بهتر ازاین مفاهیم را نیاز دارد و ارتقاء روابط متقابل آنهابراساس ترکیب توضیحی که شامل موزاییک التقاطی ازنظریه های رشته های مختلف علمی است (سازمانگرایی، تئوری سازمان گرایی نو، رویکردسیستم زنده، هم شکلی و هویت(که به منظور بهبود عملکرد شرکت های بزرگ و زنجیره تامین انها می باشد.برای اطلاع یافتن بهترعملکرد مدیریتی ,ملاحظات نظری با مطالعات موردی به خصوص در مورد بحث جدید زنجیره تامین حاضربعد ازرسوایی گوشت اسب در اروپا,همراه شده است,که وضوح مفهوم توصیه های مدیریت چند وظیفه ای را در صنایع غذایی , نشان میدهد. مقاله نقطه اوجی است برای یک جریان تازه تاسیس شده در بازاریابی که ما آن را بعنوان بازاریابی پایدار و شفا بخش نامگذاری میکنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.