پارادایم کوانتومی در مدیریت رسانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پارادایم کوانتومی در مدیریت رسانه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پارادایم کوانتومی در مدیریت رسانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پارادایم کوانتومی در مدیریت رسانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پارادایم کوانتومی در مدیریت رسانه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در قرن بیست و یکم تعامل میان رشته های علمی مختلف بر تلاش در جهت بازتعریف رویکردها و مدلهای ذهنی متمرکز گردیده است. پیشرفتهایبزرگ علم فیزیک و شکلگیری فیزیک کوانتومی، موجب ارتقاء درک و شناخت انسان در مورد پدیده های آشوبناک و پیچیده شد. رشد نعوذ علما یتئوری کوانتوم چنان بود که اصول و مفاهیم آن، به صورت پارادایمی در سایر رشته های علمی از جمله در علم مدیریت، ماورد استفاده قرار گرفت. از طرف دیگر مدیریت رسانه یکی از گرایشهای نوین رشته مدیریت محسوب میشود. بر اساس نگرش سیستمی در قالب الگوی فراگیر مدیریت ر ساانه میتوانیم تعریفی از مدیریت رسانه ارائه دهیم؛ مدیریت رسانه عبارتست از فرایند به کارگیری بهینه کلیه امکانات مادی، انساانی، تکنولوزیکی و ریاره در جهت تولید، بازتولید و توزیع پیامهای هدفمند در چهارچوب نظام ارزشی پذیرفته شده که با اهداف رایی اثرگذاری مطلوب بر مخاطبان صورت میگیرد . هدف این مقاله توضیح دلالتهای تئوری کوانتومی در مدیریت رسانه است. برای این منظور از روش مطالعه مبانی نظری و شیوه هرمنوتیاک تعسیری استفاده گردیده است. در این مقاله بر اساس بررسی مبانی نظری، معاهیم، اصول و قوانین نظریه کوانتاومی شناسایی و تعسار آن در مدیریت رسانه تبیین شد. در این مطالعه نتایج نشان داد که پارادایم کوانتومی در مدیریت رسانه از قابلیت تحلیلی فوق العاده ای برخوردار اسات. پارادایم کوانتاومی میتواند در درک و بهبود سازمان، رهبری و مدیریت در شرایط بسیار پیچیده سازمانهای رسانهای مفید واقع شود. ارزش این پارادایم، تبیین زندگی سازمانی در چشماندازی نوین است، عدم قطعیت، ابهام و پیچیدگی از خصوصیات اصلی این چشمانداز محسوب میشوند. با توجه باه پیچیادگی محیط درون و برون سازمانی سازمانهای رسانهای ارزش این پارادایم بیشتر آشکار میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.