بررسی نقشمدیریت فناوری اطلاعات در فروش کارخانجات صنایع غذایی ایرانمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی استان خراسان رضوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقشمدیریت فناوری اطلاعات در فروش کارخانجات صنایع غذایی ایرانمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی استان خراسان رضوی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقشمدیریت فناوری اطلاعات در فروش کارخانجات صنایع غذایی ایرانمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی استان خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقشمدیریت فناوری اطلاعات در فروش کارخانجات صنایع غذایی ایرانمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی استان خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقشمدیریت فناوری اطلاعات در فروش کارخانجات صنایع غذایی ایرانمطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی استان خراسان رضوی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

محصولات در حالی که باید بسیار کیفی باشند، تنها زمان کوتاهی در بازار می مانند و باید جای خود را به محصولاتی بدهند که با آخرین ذائقه، سلیقه و یا نیاز مشتریان سازگار هستند. بی توجهی به خواست مشتری و یا قصور در تحویل به موقع ممکن است بسیار گران تمام شود. شرایط فوق سبب گردیده تا موضوع اطلاعات برای سازمانهای تولیدی از اهمیت زیادی برخوردار شود. هدف از این مطالعه بررسی روش های نوین فناوری اطلاعات، در فروش شرکت های صنایع غذایی ایران، با مطالعه واحد های تولیدی استان خراسان رضوی، به عنوان قطب بزرگ تولید محصولات غذایی کشور می باشد. برای انجام این مطالعه پرسشنامه ای تهیه،و کاربرد فناوری اطلاعات در فروش محصولات تولیدی واحدبا بررسی نقش فناوری اطلاعات درچهار متغییر تاثیر گذاربر فروش از جمله: وب سایت رسمی شرکت، فروش اینترنتی وتجارت الکترونیک، تبلیغات اینترنتیو شبکه های اجتماعی و همچنین مدیریت ارتباط با مشتری به صورت میدانی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است. در پایان نتایج بدست آمده از تحقیقات میدانی ۵۰ شرکت در صنایع مختلف از جمله شیر و فرآورده های لبنی ،نوشیدنی ها ، کمپوت و کنسرو و آبمیوه، گوشت و فرآورده های گوشتی،غلات آرد و فرآورده های آردی ،افزودنی ها و چاشنی ها به (IT) وصنایع تخمیری در جامعه هدف نتیجه گیری شده است. نتایج تحقیقات نشان داد اگر مدیریت فناوری اطلاعات صورت اصولی و صحیح در سیستم فروش کارخانه های صنایع غذایی استفاده شود باعث سهولت در سفارش مشتری، کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات و افزایش راندمان فروش محصول تولیدی می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.