بررسی میزان انطباق الگوی مصرف اسلامی و صنعت تبلیغات با تاکید بر اصلاح نظام تبلیغاتی بهعنوان یک صنعت فرهنگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان انطباق الگوی مصرف اسلامی و صنعت تبلیغات با تاکید بر اصلاح نظام تبلیغاتی بهعنوان یک صنعت فرهنگی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان انطباق الگوی مصرف اسلامی و صنعت تبلیغات با تاکید بر اصلاح نظام تبلیغاتی بهعنوان یک صنعت فرهنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان انطباق الگوی مصرف اسلامی و صنعت تبلیغات با تاکید بر اصلاح نظام تبلیغاتی بهعنوان یک صنعت فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان انطباق الگوی مصرف اسلامی و صنعت تبلیغات با تاکید بر اصلاح نظام تبلیغاتی بهعنوان یک صنعت فرهنگی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

یکی از چالش های مهم فرهنگی در حیطه صنایع فرهنگی موجود، وجود شکاف بین ارزش های اسلامی و برخی از این صنایع از جمله تبلیغات، بالاخص تبلیغات تلویزیونی می باشد که با وجود تاکید بر کاهش مصرف گرایی به عنوان یکی از مولفه های فرهنگ اسلامی – ایرانی، بیشترین اثرگذاری در مصرف و سمت و سودادن به الگوی خرید افراد، توسط این نوع تبلیغات مصرفی ایجاد شده است، این موضوع به این جهت حائز اهمیت است که نقش فرهنگ را در رویه موسسات اقتصادی تولید کننده تبلیغات را نشان می دهد. در این مقاله سعی شده است با بررسی معیارهای الگوی مصرف منطبق بر ارزش های اسلامی، برخی از چالش های موجود در صنعت تبلیغات به عنوان یکی از صنایع فرهنگی و در دسترس عامه مردم نشان داده شود، همچنین با استفاده از مطالعه سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف و میزان انطباق با برخی از ارزش های مصرفی موجود در تبلیغات، راهکارهایی به منظور ایجاد الگوی بهینه فرهنگی در این زمینه پیشنهاد شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.