بررسی رابطه رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تصمیم گیری و قضاوت در مناسبترین شیوه سرمایهگذاری با هدف بیشینه سازی ثروت سهامداران از جمله موضوعات بسیار مهم در حوزه مدیریت مالی است. ارزیابی هزینه سرمایه شرکت برای مدیران بدان دلیل با اهمیت است که مدیران می توانند به این طریق به ارزیابی پروژه های سرمایه گذاری و تعیین بودجه بندی سرمایهای خود بپردازند به همین جهت سرمایه گذاران نیز تمایل زیادی در راستای ارزیابی خطرات کلی و سود مورد انتظار خود دارند تا بدان وسیله به ارزیابی فعالیت های شرکت بپردازند.در این راستا پژوهشگران اقتصادی استدلال می کنند که رقابت شدید در بازار محصولات، باعث ایجاد انگیزه در مدیران برای رفتار کارا می شود. شرکتها برای گرفتن سهم بازار و مشتریان بیشتر در بازار محصولات با یکدیگر رقابت می کنند و افزایش درجه رقابت نا اطمینانی در عملکرد شرکت را افزایش میدهد که این نااطمینانی منجر به عدم قطعیت عملکرد کلصنایع و یا کل اقتصاد می گردد. در چنین شرایطی نقش مفید رقابت در بهبود نوآوری های فنی و بازده محصول بر انگیزه های مدیریتی تاثیر گذار است. علاوه بر آن رقابت شدید به عنوان یک مکانیزم حاکمیت خارجی عمل میکند و انگیزه مدیران را برای بهبود بازدهی محصول در جهت جلوگیری از دست دادن سهم بازار و یا خطر ورشکستگی افزایش میدهد در نتیجه افزایش رقابت به هماهنگ نمودن منافع سهامداران و مدیران و کاهش هزینه های نمایندگی که منجر به کاهش هزینه سرمایه میگردد کمک میکند.لذا ما در این مقاله به بررسی رابطه رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه می پردازیم وهمچنین نشان میدهیم که چگونه توسعه اقتصاد غیر دولتی،ورود به سازمان تجارت جهانی و رقابت بیشتر حقوق صاحبان سهام را افزایش می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.