آسیب شناسی اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع از دیدگاه مدیران دستگاه هایاجرایی(مورد مطالعه شهرستان تربت حیدریه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع از دیدگاه مدیران دستگاه هایاجرایی(مورد مطالعه شهرستان تربت حیدریه) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع از دیدگاه مدیران دستگاه هایاجرایی(مورد مطالعه شهرستان تربت حیدریه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع از دیدگاه مدیران دستگاه هایاجرایی(مورد مطالعه شهرستان تربت حیدریه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع از دیدگاه مدیران دستگاه هایاجرایی(مورد مطالعه شهرستان تربت حیدریه) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در خصوص ایجاد تحول اداری در نظام اداری تاکنون اقدامات متعددی صورت پذیرفته است. یکی از این اقدامات هفت برنامه تحول اداری دولت هشتم است ،که در سال ۱۳۸۱ تصویب وبه سازمانها ابلاغ شده است .یکی از مهمترین آن برنامه ها، برنامه ((ارتقاءو حفظ کرامت مردم در نظام اداری)) می باشد. بنا بر گفته مسئولین اجرای طرح ،سازمان ها در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده آن با مشکلات وموانعیروبرو هستند. در پژوهش حاضر این برنامه مورد آسیب شناسی قرار گرفته است . در واقع هدف شناسایی نقاط ضعف اجرای طرح مذکور می باشد. تحقیق حاضر در دسته پژوهش های کاربردی قرار می گیرد ، اما از لحاظ جمع آوری داده ها پیمایشی و از نظر تجزیه و تحلیل سوالات تحقیق زمینه یابی است جامعه آماری در این پژوهش، کلیه مدیران ومعاونان دستگاههای اجرایی شهرستان تربت حیدریه میباشد. ۱۱۸ نفر ازمدیران ومعاونان دستگاهها با استفاده از جدول مورگان به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات پژوهش از پرسشنامه استفاده گردیده است. برای سنجش روایی و پایایی ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. فرضیات تحقیق با استفاده از آزمون کولموگوروف –اسمیرنف، آزمون Spss استودنت) یک نمونه ای و فریدمن مورد آزمون قرار گرفتند. برای تحلیل داده ها از نرم افزار )tاستفاده شد. با توجه به نتایج به دست آمده وتجزیه وتحلیل آنهامشاهده شدکه مؤلفه های طرح تکریم در شرایط مطلوبی قرار ندارند به طور کلی از دیدگاه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان تربت حیدریه نظارت بر حسن رفتار کارکنان و بهبود و اصلاح روش های ارائه خدمات به ارباب رجوع از مهمترین نقاط ضعف اجرای طرح تکریم ارباب رجوع می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.